بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان خبر داد: تلاش یکپارچه خیرین سلامت شهرهای ترکمن نشین برای ساخت مرکز جامع سلامت گمیشان

به گزارش گروه خیرین سلامت و درمان پایگاه خبری البرز گلستان مدیران شبکه های بهداشت و درمان غرب گلستان به همراه مسئولین خیرین سلامت این منطقه به همراه دکتر عموزاد معاون توسعه و پشتبانی دانشگاه علوم پزشکی و مهندس مشکاتی مدیر فنی دانشگاه حاج آقا لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان و بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت در این جلسه شرکت نمودند .
این نشست که جهت بررسی پروژه های ساخت خیرین در سطح مناطق ترکمن نشین برگزار گردید .
بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خیرین سلامت این منطقه و سایر مناطق بیان داشت : در این پروزه جمعی مقرر شده است مجتمع کارهای مردمی در منطقه ترکمن نشین به سمت ساخت مرکز جامع سلامت در گمیشان سوق داده شود .
وی همچنین اعلام نمود: در این پروزه زمین از طرف خیرین سلامت اهدا ء شده است و در این ساخت پروژه قرار شده است خیرین سلامت شهرهای آق قلا و بندر ترکمن برای ارتقا سلامت در شهرستان گمیشان فعالیت نمایند .
ضمن آنکه از طرف خیرین سلامت منطقه برای ۵روستای مرزی تقاضای اورژانس ۱۱۵ شده که در صورت امکان محل ساخت آن روستای قلعه جیغ باشد

IMG_8555DSC05128

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۱ ب.ظ

دیدگاه