نورقلی پور نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:برای ترغیب خریداران داخلی به استفاده از محصولات داخلی نیازمند ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی هستیم

البرز گلستان/به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رامین نور قلی پور اظهار داشت: توسعه فضای کسب و کار صنعت خودرو با افزایش فروش و رونق تولید داخل محقق خواهد شد هر چند برای توسعه صنعت خودرو نیازمند بازارهای جدید جهت صادرات تولیدات داخلی هستیم.

‌ نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشاندر در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: صنعت خودرو سازی داخلی جهت دستیابی به شرایط مطلوب و همچنین بقاء خود علاوه بر گسترش بازار خودرو در کشور باید به دنبال بازارهای صادراتی جدید باشد.

وی با انتقاد از عدم توجه خودروسازان به بازارهای صادراتی، گفت: متاسفانه در این سالها عمده تولیدات داخلی به بازارهای داخلی عرضه شده و خریدار داخلی نیز ناگزیر به خرید محصولات داخلی شده است.

وی گفت: امروز توسعه بازار خودروسازان منافاتی با خرید محصولات داخلی ندارد و تنها باید کیفیت و ارتقاء در این حوزه همزمان در راس برنامه تولید شرکتها قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی و در صحنه رقابت با خودروهای خارجی برای ترغیب خریداران داخلی به استفاده از محصولات داخلی نیازمند ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی هستیم.

نماینده کردکوی و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  اینکه در ۴ دهه گذشته خریداران داخلی به خرید محصولات داخلی مجبور شده اند ، افزود : در این شرایط قطعا نمی توان نسبت به نگاه خریداران داخلی به بازار داخل نیز انتقاد نمود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: ‌صنعت خودرو سازی داخلی جهت دستیابی به شرایط مطلوب و همچنین بقاء خود علاوه بر گسترش بازار خودرو در کشور باید به دنبال بازارهای صادراتی جدید باشد.

نور قلی پور با اشاره به تلاش های خودرو سازان داخلی در بکار گیری روش های مختلف فروش جهت توسعه بازار، گفت:  قطعا در این جریان محدودیت هایی چون عرضه محصولات خارجی به بازار جریان فروش شرکتها را با بن بست شدیدی مواجه خواهد کرد.

به گزارش خبر خودرو، وی تاکید کرد: بی شک این محدودیت ها مانع بزرگی در مسیر توسعه فضای کسب و کار بازار خودروسازان خواهد بود./

پایان پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵ ب.ظ

دیدگاه