بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان گلستان : امروزه قوانین دست و پا گیر در کشور جلوی راه تولید و کار آفرینان زیاد است

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت روز کار آفرینی همایش نقش کار افرینی در توسعه استان گلستان با حضور مرکدری معاون برنامه ریزی استاندار و مهندس عباسی مدیر کل تعاون وکار و رفاه اموراجتماعی و بهرامی رئیس خانه صنعت و معدن استان و رهبری معاونت اشتغال و بسنجیده مدیر کل اموراقتصادی استانداری وصاحبان بنگاههای اقتصادی و کارآفرینان و تشکلات کار آفرینی و اساتید دانشگاه ودانشجویان و مدیران دستگاههای اجرائی استان در محل اتاق بازرگانی استان برگزار گردید .

بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان گلستان در این همایش ابتدا اظهار داشت : درمدلهای اقتصادی در دنیا پیشرفته الگوی موفقی داشته اند و همچنین هر رتبه در کسب و کار داشته باشیم این همایش ها می تواند پیشرفت کشور و استان واز این مشکلات برون رفت داشته باشیم .
وی سپس افزود : قوانین حاکم بر حوزه تولید و کارافرینی با روح کارآفرینی هم خوانی ندارد . کار آفرین در کشورهای موفق جایگاهها موفق و خوب تعریف شدند .
بهرامی سپس در باره قوانین های دست و پاگیر درحوزه تولید و کارآفرینان بیان داشت : امروزه قوانین دست و پا گیر در کشور جلوی راه تولید و کار آفرینان زیاد است و ما نزدیک به ۴۹۰هزار قانون داریم در حالی که در کشور کره بیش از ۵۰۰۰ قوانین مزاحم کسب و کار را حذف نمودند و خوشبختانه مجلس در ماده قانون ۷۶ در راستای بهبود کسب و کار با قوانین مزاحم در حوزه تولید شناسایی و حذف این قوانین می باشد .و اعضای این ماده ۷۶ کمیته آن در استان نیز تشکیل شده است.
رئیس اتاق بازرگانی و صنعت و معدن استان گلستان ضمن انتقاد از اعضای اتاق صنعت و معدن ومعدن استان گفت : ما در استان گلستان ۸۰۰نفر در اتاق بازرگانی دارای کارت می باشند ولی فقط ۱۰۰ نفر در این حوزه فعال می باشند.
وی درادامه تصریح کرد: ما خواستار تداوم این همایش هستیم و فضای ایران را می خواهیم بسازیم و اولین هئیت ماشین سازی وارد کشور شده و ما باید کارتهای زرد خود را روشن کنیم
وی در خاتمه بیان داشت : ما در این مقطع ورود سرمایه گذار ورود کالاهای سرمایه گذاری برای تولید را می خواهیم تا جایگاه بخش خصوصی را ارتقاء بدهیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۰ ب.ظ

دیدگاه