مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان از اعطا اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خبرداد 

کدخبر :۵۶۳۹۱

البرز گلستان/

مدیرکل راه و شهرسازی استان :

اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان اعطا شد

نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از امروز رسماً کار خود را آغاز کرد.

به گزارش البرز گلستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،(گلستان)، طی مراسمی در سالن اجتماعات شرکت گاز استان با حضور همدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، محبوبی  مدیرکل راه و شهرسازی استان ، اعضای هیات مدیره دوره هشتم ، منتخبین دوره نهم و تنی چند از پیشکسوتان  و اعضای جامعه مهندسی استان؛ آیین اعطای اعتبارنامه های اعضای منتخب نهمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان  برگزار و از خدمات هیأت مدیره قبلی سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی شد.

مدیرکل راه و شهر سازی استان در این مراسم گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان  بازوی فنی استان است و باید بستری ایجاد شود تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان در جهت توسعه ، عمران و آبادانی بهره مند شود.

 محبوبی افزود: این سازمان نهاد توانمندی برای ارائه دیدگاه های فنی و تخصصی در استان است و در حقیقت جزئی از حاکمیت است که مجموعه ای از افراد نخبه و فرهیخته را در خود جای داده است .مهندسان برنامه ریزان ، طراحان و سازندگان زیرساختها هستند .

محبوبی ادامه داد: با توجه مشارکت چشمگیر مهندسین در این دوره از انتخابات در استان ، برآورده شدن نیازهای اعضای سازمان ، توجه به مسائل اساسی و بنیادی از جمله مهمترین مسائلی است که در سایه توجه به آن هیات مدیره می تواند از این ظرفیت استفاده نماید.

این مقام مسئول ادامه داد : از هیات مدیره انتظار می رود در جهت تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی در معماری و شهرسازی ،  ارتقاء جایگاه مهندس و مهندسی ، افزایش کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر کیفیت این خدمات و استفاده از ظرفیت انبوه سازان و مجریان ذیصلاح برنامه ریزی نمایند.

همدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان دیگر سخنران این آیین طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط هیات مدیره دوره هشتم از زحمات مجموعه برگزار کننده انتخابات قدردانی نموده در ادامه اظهار داشت: رعایت اخلاق مهندسی و ساماندهی وضعیت ساخت و ساز خصوصاً ساخت و سازهای غیره مجاز و نظارت بر عدم استفاده از مصالح نامرغوب  از جمله مواردی است که باید در خصوص آن برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

 لازم به ذکر است انتخابات نهمین دوره هیات مدیره  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان  به صورت کاملا الکترونیکی در مهر ماه سالجاری برگزار شد و  حکم ۱۳ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیات مدیره دوره نهم در ۴ رشته ،  پس از تایید هیات نظارت استان با امضای وزیر محترم راه و شهرسازی به آنان اعطا گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۰ ق.ظ

دیدگاه