وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان: ترویج و واکاوی سیره شهدا وظیفه‌ای دینی است

کدخبر:۵۶۲۵۱
البرز گلستان/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج، تحقیق و واکاوی سیره و مشی زندگی شهدا یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است.
به گزارش ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری ایثارگری در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت:  از نمادهای جامعه اسلامی و شاخصه مدیریت اسلامی و تأسی از مولای متقیان علی (ع) است.
وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی در فراهم نمودن فضای ارتباط راحت بین مردم و مسئولین گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما وظیفه‌داریم قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم، ازاین‌رو پیگیری دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این قشر گرانقدر از اهداف عمده بنیاد است.
وی تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت آرزوی تمامی رزمندگان و مهم‌ترین آموزه امام راحل (ره) بود که امروز در حد اعلا به منصه ظهور رسیده و به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی زمینه‌ساز توسعه پایدار و اقتدار ایران اسلامی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج، تحقیق و واکاوی سیره و مشی زندگی شهدا یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است.
وزیری تصریح کرد: بهترین هدیه به خانواده شهدا حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و حرکت در مسیر آرمانی شهدا نهایت آمال و آرزوی  است.
انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴ ب.ظ

دیدگاه