کاملی مدیر بیمه دی استان گلستان از فعالیت ۳۰ نمایندگی بیمه دی با پوشش ۴۵ هزار بیمه شده واجرای ۱۰۰درصد بیمه گری در سطح گلستان خبرداد

کدخبر:۷۲۱۴۰

البر ز گلستان/محمد کاملی مدیر بیمه دی استان گلستان در نشست با خبرنگاران استان گفت :بیمه دی دارای رتبه چهارم کشوری و ۶ سال متوالی سطح توانگری مالی کشور در رتبه اول می باشد.

وی تعدادبیمه شدگان بیمه تکمیلی در استان را ۴۵ هزار نفر اعلام کرد که هزینه دارویی ۸۵درصد آن در عرض دوهفته پرداخت می شود.

کاملی افزود:در استان بیمه در دارای ۳۰ نمایندگی می باشدکه ۱۰۰درصد بیمه گری را انجام می دهند.

وی گفت :بیمه دی بزرگترین جامعه آماری بیمه درمان تکمیلی کشوراست.

مدیر بیمه دی گلستان گفت: ۸۵ درصد بیمه دی آنلاین و هزینه مستقیم پرداخت می شود و ۱۵ درصد بعدی غیر مستقیم با مراکز غیر طرف قرار داد می باشد که مسقیم پرداخت به حساب دینفع پرداخت می شود.

وی گفت: در کل استان با ۳۵۰مرکز آنلاین قرار داد داریم که ۷۰داروخانه و۶۰ آزمایشگاه و ۴۰ فیزیوتراپی و۴۰ درمانگاه و کل بینارستانهای دولتی و خصوصی جز این مراکز آنلاین خدمات دهی درمان می باشد.

کاملی همچنین بیان کرد:بیمه دی در سطح گلستان دارای ۳۰ نمایندگی تا ۱۰۰ درصد بیمه گری را انجام می دهند.

وی بابیان اینکه با ۱۵ مرکز پست استان جهت دریافت اسناد ایثارگران قرار داد داریم گفت : تنهامرکز ارزیابی درمانی دریافت اسناد در گرگان در چاله باغ گرگان اسناد درمانی را مسقیم دریافت و پرداخت می کند.

محمد کاملی در ادامه گفت: از یکم مرداد سامانه دارو رسان فعلا برای جانبازان خاص و ۷۰درصد و خانواده شهدای بالای ۷۵ سال مشغول بکار شده و سامانه دی دار جانبازان  می توانند مراجعه عکس مدارک پزشکی خود را در سامانه بار گذاری آنلاین انجام بدهند.

مدیر بیمه دی گلستان سپس گفت:بیمه دی در زمینه فنی،مهندسی ،باربری،ثالث،بدنه و انواع مسئولیت فعالیت دارد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۸ ب.ظ

دیدگاه