وزیری مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران گلستان:جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس آرامش و آسایش را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

کد خبر:۵۶۱۳۱

به گزارش  البرز گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان؛ در راستای اجرای طرح سپاس و باهدف پیگیری امور درمانی جانبازان اسرافیل وزیری و هیئت همراه در حاشیه دیدار با جانبازان معزز علیرضا فرومدی و سید حسن حاج میرقاسمی به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: وظیفه همه ما تقدیر و قدردانی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است که آرامش و آسایش را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.
وی ادامه داد: شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر حق گام برداشتند و خانواده‌های آنان باتحمل و بردباری در برابر مشکلات به‌نظام آبرو بخشیدند.
وی خاطرنشان کرد: حماسه و فداکاری جانباز و صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان در برابر سختی‌های درمانی جانباز، پس از گذشت سال‌ها قابل‌تقدیر است.
جانباز معزز علیرضا فرومدی در تاریخ ۸ دیماه ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۵۹ در منطقه قصر شیرین به اسارت نیروهای بعثی در آمدند و در اثر عوارض دوران اسارت از ناحیه دندان ها،کمر و قلب مجروح گشت.
جانباز معزز سید حسن حاج میر قاسمی در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۶۵ بر اثر اصابت تیر و موج انفجار به درجه جانبازی نائل گشت.
انتهای پیام/

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۰ ب.ظ

دیدگاه