دردیدارمدیرکل منابع طبیعی بافرماندهی انتظامی گلستان مطرح شد:منابع طبیعی و نیروی انتظامی درکنار هم برای صیانت ازمنابع طبیعی

کدخبر:۵۵۷۵۹

منابع طبیعی و نیروی انتظامی در کنار هم برای صیانت ازمنابع طبیعی
نشت تعامل و هم اندیشی مدیر کل منابع طبیعی و یگان حفاظت منابع طبیعی با فرماندهی انتظامی گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
به گزارش البرز گلستان  در این نشست فرماندهی انتظامی استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل و جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان در خصوص ارتقاء صیانت از این عرصه های ملی بحث و تبادل نظر کردند.
عبدالرحیم لطفی در این خصوص گفت: ضمن تبریک این هفته از حضور یگان حفاظت انتظامی در اطفاء حریق منطقه درازنوی شارستان کردکوی تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهار داشت: باتوجه به گستردگی و حساسیت منابع طبیعی در گلستان این نشست مشترک با نیروی انتظامی به منظور بهبود حفاظت از عرصه های منابع طبیعی برگزار و برای بهبود صیانت از جنگلها و مراتع برنامه ریزی شد.
لطفی تصریح کرد: رویکرد منابع طبیعی و نیروی انتظامی بر استفاده از ظرفیتهای مشترک برای پیشگیری از تخلف و جرائم و حراست از جنگلها و مراتع قرار گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان سردار محمد سعید فاضل دادگر اعلام کرد: همکاران ما برای ایجاد امنیت تلاش شبانه روزی داشته و برای حفظ منابع طبیعی با قدرت در این عرصه ها حضور داشته و در این زمینه کوتاهی نخواهند کرد و آماده جانفشانی در راه حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۳ ب.ظ

دیدگاه