بازدیدنماینده مجلس شورای اسلامی درغرب گلستان به اتفاق مدیر عامل هلال احمر استان از مرکزجامع درمان سرطان هلال احمردرشهرستان ترکمن

کد خبر:۵۵۴۲۲

جلال ایری نماینده مجلس شورای اسلامی:

راه اندازی مرکز جامع سرطان در بندرترکمن از اتفاقات مهم و ارزنده است

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل هلال احمر گلستان و خیرین داوطلب از مرکز جامع پیشگیری، کنترل و درمان سرطان هلال احمر در شهرستان ترکمن بازدید کرد.

به گزارش  البرزگلستان/روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت:راه اندازی مرکز جامع پیشگیری، کنترل و درمان سرطان در استان اتفاق بسیار پسندیده و مهم بوده است. باید از خیرین داوطلب قدردانی ویژه ای کرد که به این موضوع توجه کردند و دغدغه های فراوان برای بهره برداری آن داشته اند.

جلال ایری در ادامه افزود: قطعا با گسترش فعالیت ها در این مجموعه مراجعه مردم شهرستان و منطقه بیش از پیش خواهد شد. با افزایش مراجعه کنندگان، تخت های درمانی، تعداد پزشکان و پرستاران هم به همان نسبت باید افزایش پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: موضوعات و مباحث در خصوص فعالیت منسجم این مرکز با ساختار مشخص و تعیین جایگاه ها و وظیفه مندی ها باید با اهتمام ویژه پیگیری شود. امید داریم مجموعه خیرین داوطلب و تشکل های خیریه برای گسترش فعالیت ها در این مرکز یار و همراه همیشگی هلال احمر همواره باشند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه