دیدار رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان کردکوی با امام جمعه و فرماندار و مسئواین ادارات شهرستان به مناسبت هفته بیمه سلامت

دیدار رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان کردکوی با امام جمعه و فرماندار و مسئواین ادارات شهرستان به مناسبت هفته بیمه سلامت
به گزارش البرز گلستان جمشید محمدی رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان کردکوی دیداری با حجت السلام شیخی امام جمعه و قدمنان فرماندار شهرستان و زنگی رئیس اداره کار و دکتر نقی پور رئیس شبکه بهداشت ذرمان شهرستان کردکوی به مناسبت هفته بیمه سلامت داشته است.
در این دیدار امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از برنامه های بیمه سلامت در سطح شهرستان و رسیدگی به امورات در مانی افراد از طرح نسخه پیچی الکترونیکی بعنوان یکی از طرح مفید درمانی برای جامعه ایرانی آنرا از طرح های موفقی خواند که می تواند به مردم در راستای سلامت و درمان یاری رسان باشد

وی همچنین اعلام کرد:در راستای حمایت از این طرح حتما آنرا در تربیون نماز جمعه به اطلاع مردم می رساند.
همچنین دکتر قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت با اشاره به طرح تحول سلامت در دوات تدبیر و امید گفت: دولت با اجرای طرح تحول سلامت توانسته بسیاری از مشکلات و دغدغه های مردم را در حوزه سلامت را رفع نماید .

فرماندار شهرستان در ادامه متذکر شد:با اجرای این طرح اعتماد مردم به مراکز دولتی افزایش یافت و هزینه‌های پرداختی از جیب مردم نیز کاهش یافت.
قدمنان  اضافه کرد: خدمات مطلوب و باکیفیت و بی‌منت از وظایف مسئولین است و اگر هرکدام به نحو صحیح به رسالت خود عمل کنند رضایت‌مندی خوبی در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

رئیس بیمه سلامت شهرستان کردکوی در ادامه افزود: از سال گذشته و با شروع طرح های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران همچون استحقاق سنجی الکترونیک، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک سطح رضایت مردم از عملکرد سازمان بیمه سلامت افزایش چشمگیری داشته است.

محمدی همچنین ضمن ارائه گزارشی از خدمات بیمه ای به بیمه شدگان این شهرستان از حمایت و همکاری مجموعه فرمانداری و امام جمعه محترم و مدیران مجموعه شهرستان در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تقدیر و تشکر کرد.

خبر: زهره رحمانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۴ ب.ظ

دیدگاه