وزیری مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان گلستان:رضایت مندی جامعه ایثارگری وخدمت رسانی توام باتکریم به این قشر معزز مهمترین اولویت بنیاداست

کدخبر:۵۵۱۷۳

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رضایت مندی حداکثری جامعه ایثارگری و خدمت رسانی توام با تکریم به این قشر معزز مهمترین اولویت بنیاد است.

به گزارش البرز گلستان /به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در جلسه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
وزیری ضمن تأکید بر خدمت توام با تکریم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد، تجلیل و زنده‌ نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است.
مدیرکل بنیاد گلستان با بیان اینکه کارکنان بنیاد با دوراندیشی و برنامه‌ریزی هدفمند در پیشبرد اهداف راهبردی بنیاد تلاش کنند، گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکنیم تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴ ب.ظ

دیدگاه