قدمنان فرماندار کردکوی: در هفته دولت ۶۸ پروژه عمرانی با صرف ۱۵۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۳۵ نفر بصورت متمرکز به بهره برداری رسید

کدخبر:۵۴۴۵۵

فرماندار کردکوی:امروز در گرامیداشت هفته دولت ۶۸ پروژه عمرانی با صرف ۱۵۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۳۵ نفر بصورت متمرکز به بهره برداری رسید.
البرز گلستان/ابراهیم قدمنان پس از پایان نشست افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی چندین شهر استان که به ریاست دکتر حق شناس استاندار گلستان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود گفت : امروز در شهرستان کردکوی نیز ۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان,۲۳ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی با ۸۳ میلیارد تومان و دو پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان و مجموعا با اشتغالزایی ۲۳۵ نفر به بهره برداری رسید.
وی مجموع پروژه های عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان را ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۵۷ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۲۳۵ نفر عنوان کرد و افزود؛ این پروژها امروز همرا با چندین شهرستان دیگر در استان بصورت متمرکز به بهره برداری رسید .
فرماندار کردکوی مهمترین پروژهای شهرستان را دوربرگردان روستا النگ ،اجرای بیس و آسفالت درازنو ، ابندان ،شهرک گلخانه ای،مرغداری گوشتی،سردخانه و هتل…..عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد دیگر پروژه های نیمه تمام دولت در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۹ ب.ظ

دیدگاه