وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های فرودگاه گرگان :امکان پروازهای سنگین در این فرودگاه فراهم شده و افزایش آن در دستور کار قرار دارد

البرز گلستان/ عباس آخوندی  وزیر راه و شهرسازی صبح پنج شنبه در بازدید از پروژه های فرودگاه گرگان اظهار کرد: گلستان یکی از مقاصد عمده گردشگری کشور بوده و به دلیل تنوع قومی و طبیعی در این استان، حایز اهمیت است.

وی افزود: از سه تا چهار سال گذشته برنامه توسعه ترمینال فرودگاه گرگان در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون این فرودگاه ظرفیت جابه جایی ۲.۵ میلیون مسافر را دارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که این ظرفیت تا پنج برابر قابل افزایش است، ادامه داد: فرودگاه گرگان به تجهیزات هوایی و سیستم ناوبری مجهز شده و امکان پرواز شب و … در آن فراهم شده است.

وی اضافه کرد: امکان پروازهای سنگین در این فرودگاه فراهم شده و افزایش آن در دستور کار قرار دارد.

آخوندی با بیان این که افزایش پروازهای سنگین فرودگاه گرگان در سطوح مختلف به شرکت های هواپیمایی بستگی دارد، تصریح کرد: پروازهای این فرودگاه در سال های اخیر رشد خوبی داشته و هم اکنون هفته ای ۹۰ پرواز از فرودگاه گرگان انجام می شود.

همچنین مهندس آذری مدیر کل فرودگاههای گلستان گزارش مبسوطی از فعالیتها و پروژه های فرودگاه های استاتن در این بازدید ارائه نموده است .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

دیدگاه