مهندس برزمینی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان دردیدار با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان: بازنشستگان سرمایه های بزرگ و منابع تجربه اند وبایدازظرفیت آنان درراه توسعه بهره برد

کدخبر:۵۴۰۱۲

  دیدار مهندس براری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان با مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان

به گزارش البرز گلستان/ در راستای برنامه ریزی جهت ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگان در روز خانواده و تکریم بازنشستگی (٢۵ ذی الحجه)و اینکه کل ورزش و جوانان گلستان جز ستاد تکریم روز بازنشستگان می باشد

دیدار ی مهندس براری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان و دبیر ستاد با مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان بعنوان عضو ستادبرگزارشد

برای در این نشست ضمن اهمیت تجلیل از پیشکسوتان بعنوان یک امر انسانی در این نشست به برنامه های اعلام شده از ستاد کشوری و هماهنگی با اعضای ستاد و بر نامه های انجمن های ورزشی توضیحاتی دادند.

وی هدف از نامگذاری این روز را بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه دانست و با تاکید بر نقش و جایگاه ارزشمند بازنشستگان در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و حضورفعال در تمامی عرصه ها خاطر نشان کرد: تکریم بزرگان و بازنشستگان باید به یک فرهنگ عمومی و وظیفه ملی تبدیل شود.

درادامه مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان بعنوان عضو ستاد تکریم از بازنشستگان استان اظهار کرد:پیشکسوتان و بازنشستگان سرمایه های بزرگ و منابع تجربه هستند که نباید از آن غافل شد و بایستی از ظرفیت آنان در راه توسعه وبهره برداری لازم صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود:جامعه بازنشستگان جمعیت عظیمی از هم استانی ها و هموطنان ما را در بر می گیرد،در این راستا یکی از مواردی که باید به آن توجه شود بحث پرکردن اوغات فراغت این عزیزان است  وبهترین وسیله ورزش است.

مهندس برزمینی درادامه خدمت به بازنشستگان را از واجبات خواند و گفت : در راستای خدمات دهی به بازنشستگان بنده آماده هرگونه همکاری هستم.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۳ ق.ظ

دیدگاه