وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:همه ما مدیون جانفشانی های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس هستیم

کدخبر:۵۳۶۴۲

بصیرت افزایی و تربیت نیروی انسانی سالم موجب شکوفایی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: بصیرت افزایی و تربیت نیروی انسانی سالم و متعهد و پرورش‌یافته کارآمد می‌تواند به رشد و شکوفایی یک مجموعه کمک شایانی نماید.

به گزارش البرز گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونان بنیاد گلستان بابیان اینکه کارکنان بنیاد باید با دوراندیشی و برنامه‌ریزی مناسب در پیشبرد اهداف راهبردی بنیاد تلاش کنند، گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌کنیم تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
وی با تأکید بر اینکه مشقت کار در بنیاد آرامش و لذت به ارمغان می‌آورد گفت: همدلی و تفاهم بین کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این صورت سختی‌ها به لذت‌بخش‌ترین کارها بین همکاران دلسوز تبدیل می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: بصیرت افزایی و تربیت نیروی انسانی سالم و متعهد و پرورش‌یافته کارآمد می‌تواند به رشد و شکوفایی یک مجموعه کمک شایانی نماید.
وزیری با اشاره به انگیزه و اعتقاد معنوی کارکنان بنیاد بیان داشت: همه ما مدیون جانفشانی های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس هستیم و ارائه خدمت مطلوب و کسب رضایت این عزیزان کمترین کاری است که کارکنان بنیاد می‌توانند انجام دهند.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۱ ب.ظ

دیدگاه