سردار قاسمی رئیس پلیس گلستان :رضایتمندی، آرامش و آسایش مردم، مهمترین اولویت پلیس استان

رضایتمندی، آرامش و آسایش مردم، مهمترین اولویت پلیس گلستان

البرز گلستان سردار “روح الامین قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در سال “جهش تولید” نیروی انتظامی مصمم تر از گذشته بدنبال آن است که با تلاش جهادی و همت مضاعف درعمل به منویات فرمانده معظم کل قوا و در راستای نیل به اهداف سازمانی گام های موثری بردارد.
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اولویت های ناجا در سال ۹۹، که اشراف اطلاعاتی و ارتقاء آمادگی همه جانبه پلیس مهمترین آن ها است، تصریح کرد: همه ساله سردار “اشتری” فرمانده محترم ناجا، اولویت های مهم این نیرو را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و انتظارات و مطالبات جامعه از پلیس تشریح می کنند که عمل به آن ها نقش بسزایی در ارتقاء منزلت سازمان دارد.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس استان نیز به منظور ارائه خدمات گسترده و مطلوب به شهروندان و توسعه نظم و امنیت ، پس از بررسی های تخصصی و نیازسنجی های عمومی، اولویت هایی را برای سال جدید در نظر گرفته است.
وی در ادامه گفت: نظم و امنیت جامعه قطعا خط قرمز پلیس استان بوده و هرکس بخواهد آن را خدشه دار کند، قاطعانه و برابر قانون در مقابلش ایستاده و اجازه نخواهیم داد آرامش، آسایش و رضایتمندی مردم به خطر بیفتد.
رئیس پلیس گلستان با بیان اینکه برخورد با هنجارشکنان و اراذل و اوباش از مطالبات بحق مردم و مسئولان است، خاطرنشان کرد: تحقق امنیت پایدار، ارتباط مستقیمی با کنترل مجرمان و اراذل و اوباش دارد لذا پلیس مصمم تر از گذشته و با برنامه ریزی لازم و هدفمند و هوشمندانه و در پاسخ به مطالبات جامعه با اینگونه افراد مقابله کرده و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد.
سردار قاسمی افزود: افرادی که برای آسیب رساندن به مردم و یا ایجاد رعب و وحشت در جامعه از سلاح سرد و گرم استفاده می کنند ،بدانند که پلیس استان هیچ اغماضی در برخورد با آنان نخواهد داشت .همانگونه که در سال گذشته برخوردهای قاطعانه ای با این افراد شد و رضایت مردم ومسئولان را بدنبال داشت.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: جرایمی نظیر سرقت، زورگیری و… از جرائمی است که وقوع آن موجب احساس ناامنی و نارضایتی شهروندان می شود لذا نیروی انتظامی اقدامات هدفمند و برنامه ریزی های مناسبی برای پیشگیری از وقوع این جرایم و افزایش رضایتمندی مردم در دستور کار خود قرار داده است.
سردار قاسمی در ادامه با بیان اینکه حضور به موقع پلیس درماموریت ها ازجمله عوامل ارتقاء رضایتمندی شهروندان و افزایش سرمایه اجتماعی پلیس است، تاکید کرد: تماس مردم با سامانه ۱۱۰ بیانگر اعتماد آنان به خادمان خود در نیروی انتظامی بوده، لذا در سال جدید باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا با حضور به موقع در انجام ماموریت ها و رفع مشکلات شهروندان، این اعتماد را افزایش دهیم.
این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط رهبر معظم انقلاب به “جهش تولید”، اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمایشات معظم له، مقابله بی امان با مخلان امنیت اقتصادی و قاچاقچیان کالا است.
سردار قاسمی افزود: برخورد قاطعانه با سودجویان و قانون شکنان، سرمایه گذاران و تولید کنندگان را برای کار و فعالیت مضاعف ترغیب کرده که این خود یکی از مهمترین عوامل جهش تولید است.
فرمانده انتظامی گلستان در ادامه گفت: تامین نظم و امنیت جامعه مقوله بسیار حساس و پیچیده ای است که پلیس در این راه نیاز به همکاری، همراهی و تعامل بیش از پیش مردم و مسئولان دارد تا به لطف ومدد الهی بتواند برای آرامش و آسایش شهروندان اقدامات موثری انجام دهد.
سردار قاسمی در پایان اخلاق، انضباط و کار مضاعف را از ویژگی های مهم پلیس اسلامی دانست وگفت: سبزپوشان جان برکف ولایت علاوه بر رعایت اولویت های اعلامی، برای تامین نظم و امنیت و حفظ ارزش های دینی باید این سه ویژگی مهم را در دستور کار خود قرار داده و با توکل بر خداوند منان و با آرزوی توفیق خدمت گذاری بیشتر برای مردم تلاش کنند.

@policegolestan

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۷ ب.ظ

دیدگاه