اسپانلومعاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان ازکسب رتبه نخست استان دردومین دوره ارزیابی مدل کرامت انسانی قوه قضاییه خبرداد

کدخبر:۵۳۱۸۲
کسب عنوان نخست حفظ کرامت انسانی دادگستری گلستان / رئیس قوه قضاییه قدردانی کرد .
به گزارش البرز گلستان قوه قضاییه هر سال میزان پاسخگویی و حفظ کرامت مراجعان و بهبود فرایندهای رسیدگی در دادگستری های سراسر کشور را بررسی می کند که دادگستری گلستان بر اساس این شاخص ها رتبه نخست کشور را کسب کرد .
سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: رفتار محترمانه و رعایت کرامت انسانی مراجعان ، رعایت بی‌طرفی در رسیدگی‌ها و اعمال قانون، دسترسی آسان و سریع به خدمات دادگستری، گسترش خدمات اینترنتی قضایی ، بهبود و اصلاح روش‌های رسیدگی ، شناسایی و اصلاح فرآیند های دست و پاگیر در دادگاهها ، شفاف سازی و اطلاع رسانی خدمات دادگستری به مردم از علل کسب رتبه نخست گلستان در دومین دوره ارزیابی مدل کرامت انسانی قوه قضاییه است.
محمود اسپانلو افزود: آیت الله رئیسی، رئیس محترم قوه قضائیه با ارسال لوح تقدیر از تلاش های دادگستری استان و کسب این رتبه قدردانی کرد .
وی افزود: مدل کرامت انسانی با هدف برنامه محور کردن و بهبود اقدامات مربوط به حفظ کرامت مراجعان در حوزه‌های قضائی سراسر کشور اجرا می‌شود.
پیش از این نیز دادگستری گلستان دو دوره رتبه سوم در مدل تعالی فرهنگی و یک دوره هم رتبه نخست در تکریم ارباب رجوع در بین استان های کشور را کسب کرده بود .

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۴ ب.ظ

دیدگاه