پیام تقدیر سردار “دادگر”فرمانده انتظامی استان گلستان از حضور آگاهانه مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد

کدخبر:۵۲۹۰۶

به گزارش البرز گلستان گروه امنیت /
پیام تقدیر سردار “دادگر” از حضور آگاهانه مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد
بار دیگر مردم غیور، ولایتمدار و موقعیت شناس استان گلستان حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند؛ حماسه ای از جنس حضور و اعلام برائت از دشمنان قسم خورده ایران اسلامی؛ همان دشمنانی که از ماه ها قبل با حداکثر توان برای دلسرد کردن ملت ایران از حضور در انتخابات تلاش کردند.
کدام نقطه از سرزمین گلستان خالی از یاد و خاطره شهیدان است؛ این حس اسلامی، وطنی افتخار راه شهیدان بوده و امروز بواسطه تبلور فرهنگ شهادت در جامعه است که اینگونه مردم با بزرگداشت و تکریم شهیدان و تأسی از راه آنان در صحنه های حساس پشتیبان انقلاب هستند.
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تبدیل به روزی ماندگار شد، روزی که اقشار مختلف مردم نشان دادند آرمان های انقلاب اسلامی خط قرمز آن هاست و هرگز اجازه دخالت به بیگانگان در امور داخلی کشور نخواهند داد.
در واقع مشارکت گسترده مردم در انتخابات مشتی بود بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی که منتظر بودند فضای سرد شعب اخذ رأی را تماشا کنند اما طی ساعات گذشته نظاره گر شکوه و عظمت مردم شهیدپرور و بصیر کشورمان بودند که مشتاقانه برای تعیین سرنوشت و آینده ای درخشان، رأی خود را به صندوق ها انداختند.
فرماندهی انتظامی گلستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور، دشمن شکن و هوشمندانه مردم انقلابی استان در انتخابات ۲۸ خرداد اعلام می دارد با روحیه ای مضاعف و با تمام وجود برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع از امنیت و آرامش شهروندان عزیز تلاش خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان گلستان
سرتیپ دوم سعید دادگر
/ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸ ق.ظ

دیدگاه