شیخی امام‌جمعه کردکوی:همه ما بایدباحفظ اخلاق انتخاباتی برای جذب مشارکت حداکثری تلاش کنیم

کدخبر:۵۲۷۸۹

جلسه هم اندیشی کاندیدا های شورای اسلامی روستا های شرق شهرستان کردکوی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد با سخنرانی حجت الاسلام محمد شیخی امام‌جمعه_کردکوی برگزار شد.

به گزارش البرز گلستان گروه  مذهبی/حجت الاسلام شیخی در این جلسه ضمن تقدیر از حضور کاندیدا های محترم خاطر نشان کردند: مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و عقلی هر انسان است.

وی افزود دشمنان اسلام و انقلاب طی ۴۰ سال گذشته در میدان های نظامی و علمی و… از جمهوری اسلامی شکست خورده اند و تنها در میدان اقتصادی توانستند ایران را در تنگنا قرار دهند.

امام جمعه کردکوی با اشاره به انتخابات گفت: ترس دشمن از این است که ملت ایران با انتخاب_اصلح و دولت_جوان حزب الهی و انقلابی در این زمینه هم آنها را به شکست وا دارد. لذا بر همه ما لازم است تا اولا با حضور در انتخابات و ثانیا با انتخاب اصلح، دشمنان را در این زمینه هم شکست بدهیم. همه ما باید با حفظ اخلاق انتخاباتی برای جذب مشارکت_حداکثری تلاش کنیم چرا که مشارکت بالا تایید کننده جمهوریت نظام مقدس اسلامی است.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: ما با تلاش های خود و احاد جامعه با شرکت در انتخابات امید واهی دشمنان را به ناامیدی مبدل خواهیم کرد.

/انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۵ ق.ظ

دیدگاه