کسب رتبه نخست عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ لشکر۳۰ گرگان در سطح نیروی زمینی ارتش

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ گرگان خبر داد:✅ کسب رتبه نخست عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ در سطح نیروی زمینی ارتش

به گزارش البرز گلستان رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان از کسب رتبه نخست این یگان در سطح نیروی زمینی ارتش خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسن عبدی اظهار کرد: پس از ارزیابی کامل وضعیت و بررسی عملکرد عقیدتی سیاسی های نیروی زمینی ارتش، برترین های این سازمان در سطح نزاجا معرفی شدند.

حجت الاسلام عبدی افزود: در پایان ارزشیابی صورت گرفته در محورهای هشت گانه، عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ در مجموع محورها حائز رتبه برتر شد و در میان ۱۸۲ عقیدتی سیاسی نزاجا بر سکوی نخست قرار گرفت.

وی با اشاره به محورهای هشت گانه بیان کرد: نحوه اقدام در خصوص فرامین ابلاغی، میزان رشد آمادگی معنوی، عملکرد عقیدتی سیاسی در محورهای ماموریتی، وضعیت پیشرفت در محورهای اساسی و اولویت دار، میزان پیشرفت برنامه سالیانه، اهتمام به رفع نواقص و معایب، رشد عملکرد کلی عقیدتی سیاسی در راستای ماموریت محوله و وضعیت فرماندهی و مدیریت عملکرد و راهکارهای مناسب به دنبال ایجاد شرایط مناسب با حرکت جهادی این محورها را شامل می شدند.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ با تبریک کسب این جایگاه به فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ و کارکنان عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: کسب چنین جایگاهی با تلاش و مجاهدت های شبانه روزی تمامی کارکنان عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ و همکاری و تعامل سازنده فرماندهان ارشد لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ صورت گرفته و امیدوارم این موفقیت ها تا سال های متمادی تداوم داشته باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۱ ق.ظ

دیدگاه