ممنوعیت حضور گردشگران درتفرجگاه های گلستان تاساعت ۱۲هفدهم خردادماه

کدخبر:۵۲۴۹۴

ممنوعیت حضور گردشگران در تفرجگاه های گلستان

به گزارش االبرزگلستان گروه  امنیت/سرهنگ “فرزاد تاجره” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو و احتمال حضور شهروندان و مسافران در مناطق گردشگری و تفریحی، ستاد مقابله با کرونا به منظور پیشگری از شیوع گسترده ویروس و دفاع از سلامتی مردم، محدودیت هایی را برای تردد های بین استانی و همچنین حضور در تفرجگاه ها در نظر گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس، از ظهر روز ۱۲ خرداد تا ساعت ۱۲ هفدهم خردادماه تردد بین استانی ممنوع بوده و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد می شود بطوری که متخلفان برای ورود و خروج از مناطق قرمز و نارنجی به ترتیب مبلغ ۱۰ و ۵ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه محدودیت تردد بین ساعات ۲۲ الی ۳ بامداد در تمام شهرهای استان همچنان ادامه دارد، گفت: شهروندان در صورت ضرورت برای سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سرهنگ تاجره خاطرنشان کرد: همچنین مطابق دستورالعمل های صادره، حضور کلیه گردشکران، تورهای گردشگری و گروه های توریستی در مناطق تفرجگاهی سطح استان ممنوع بوده و از شهروندان محترم تقاضا داریم به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری همچون گذشته با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه