ابوالفضل بخشیانی دبیر شورای هیئات مذهبی گرگان:فعالیت های هیئت های مذهبی به روزرسانی می شود

کدخبر:۵۲۱۷۱

«ابوالفضل بخشیانی»دبیر شورای هیئات مذهبی گرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: هیئت های مذهبی در سیل فعالیت های خطیری را انجام دادند و در بحران و حوادث نیز این فعالان مذهبی بودند که خوش درخشیدند.

به گزارش البرز گلستان گروه مذهبی دبیر شورای هیئات مذهبی گرگان  ادامه داد: در بیماری منحوس کرونا در سخت ترین شرایط هیئت های مذهبی و فعالان مساجد نسبت به ضدعفونی معابر، جمع آوری مواسات و غیره اقدام کردند.

بخشیانی یادآور شد: پس از گذشت بیش از ۱۴ ماه از اپیدمی کرونا اما هنوز آشپزخانه های هیئت های مذهبی در حال فعالیت است و بچه های مذهبی و هیئتی نشان دادند که می توانیم در کنار هم مشکلات را برطرف کنیم.

وی به فعالیت های شبانه روزی هیئت های مذهبی در اپیدمی کرونا اشاره کرد و گفت: در ایام عید با همت گروه های جهادی که از بطن هیئت های مذهبی برخواسته بودند در دور افتاده ترین نقاط استان چندصد سرویس بهداشتی برای مساجد و مدارس مرمت و بازسازی کردند.

دبیر شورای هیئات مذهبی گرگان ابراز داشت: جهادگران ما از قشر تحصیل کرده هستند ولی متاسفانه به خاطر تفکر مذهبی و اعتقادی بی سواد خوانده می شوند و این در حالی است که مهندسین بحران ها و کمک های مردمی همین هیئت های مذهبی انجام می دهند.

بخشیانی گفت: ۳۱۳ هیئت ثبت شده در استان گلستان به سامانه سامانه طوبی پیوستند و تلاش ما بر این است که فعالیت های هیئت های مذهبی را به روزرسانی کنیم و مداحانی که در هیئت های مذهبی فعالیت می کنند باید حتما کددار و شناسنامه دار باشند.

وی به فعالیت گسترده هیئت های مذهبی در مواسات و کمک های مومنانه اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط هیئت های مذهبی شهرستان گرگان در ماه مبارک رمضان طبخ و توزیع شد.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۱ ق.ظ

دیدگاه