مدیرعامل گاز گلستان گفت:مشترکین می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه،شماره کنتور خود را اعلان نمایند

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان در مصاحبه ای از مشترکین عزیز خواست تا در صورت عدم حضور در زمان قرائت کنتور توسط مامور کنتور خوان شرکت از سامانه پیام کوتاه جهت اعلان شماره کنتور خود استفاده نمایند

وی افزود:در اواخرسال گذشته سامانه پیام کوتاه دریافت شماره کنتور در گاز گلستان راه اندازی شد که این امر یک حرکت مهم دیگر در زمینه تسریع درخدمات رسانی به مشترکین عزیز می باشد.

مدیرعامل گاز گلستان گفت:خوشبختانه با همت ، همدلی و تلاش کارکنان واحدهای امور بهره برداری و فناوری اطلاعات این امر به نحو مطلوبی محقق شدو منبعد مشترکین گرامی شرکت
می توانند شماره کنتور خود را در موارد عدم حضور از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۷۱۱۹۴ اعلام نمایند

مهندس جمال لیوانی تصریح کرد:یکی از قابلیتهای مهم این سامانه پیشگیری ازدرج اشتباه شماره کنتور می باشد زیرا با قابلیتهای ایجاد شده در صورت اعلام صورتحساب اشتباه ، سامانه به پیام دهنده اعلام خطا کرده و مشترک را برای چگونگی انجام کار راهنمایی می کند.

ایشان در ادامه گفت: قابلیتهای این سامانه در حال افزایش می باشد که می توان به امکان ارسال پیام و اطلاع از رده بندی میزان مصرف (کم مصرف یا پر مصرف بودن) امکان دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات مشترکین ارتباط دائم در ۲۴ ساعت شبانه روز و پاسخگوئی مستمر به مشترکین و …… اشاره کرد.

جمال لیوانی اظهار داشت:مشترکین جهت اعلام شماره کنتور کافیست شماره اشتراک و رقم کنتور خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۱۱۹۴ پیامک نمایند .

مدیرعامل گاز گلستان افزود:سامانه مذکور یکی دیگر از خدمات الکترونیکی گاز گلستان در راستای تحقق برنامه ده گانه دولت در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین عزیز برنامه ریزی شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳ ب.ظ

دیدگاه