وزیری مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران گلستان :امنیت، آرامش واقتدار ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی شهداوایثارگران می‌باشد.

کدخبر:۵۱۸۴۴

به گزارش البرز گلستان گروه ایثارگران/ ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری به همراه جلال ایری، نماینده مردم شریف کردکوی، بندر ترکمن، بندر گز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده معظم شهیدان اسماعیل قرنجیک و مهدی کلته به خبرنگار ایثار گلستان گفت: شهدا و ایثارگران با تقدیم جان و مال خود حماسه‌های بی‌نظیری را آفریدند و امروز ما نیز وظیفه‌داریم پاسدار خون‌های پاکی باشیم که امنیت کشور را برای همه ما رقم زدند.
وی خدمت به خانواده معظم شهدا را افتخاری ارزشمند دانست و گفت: امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی حاصل جان‌فشانی شهدا و ایثارگران می‌باشد.
وزیری بر ادامه راه شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معزز آنان هستند چراکه اگر این ایثارگری نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
شهید مهدی کلته  در تاریخ: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۷۵   در گمش تپه چشم به جهان گشود و در  تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۹۶ در منطقه مرزی چالدران به دست گروه پژاک  به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
شهید   اسماعیل قرنجیک  در تاریخ  ۱۷ مرداد ۱۳۵۱  دیده به جهان گشود و در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۷۱ در  منطقه عملیاتی چزابه  به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۵ ب.ظ

دیدگاه