حجه الاسلام حسن پور میرزا هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان و مازندران:حفظ روحیه جهادی رزمندگان درهمه مناطق ازنقش های مهم روحانیون دردفاع مقدس بود

کدخبر:۵۰۸۲۶

روحانیت در جهاد و شهادت پیشتاز و الگوی جوانان بوده است

به گزارش البرز گلستان گروه ایثارگران /حجه الاسلام حسن پور میرزا هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان و مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش در باره نقش روحانیت در ۸سال دفاع مقدس اظهار کرد:روحانیت در دفاع مقدس و ارتش نقش پویا ومهمی در ترغیب و دعوت برای حضور در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی افزود: روحانیت در جهاد و شهادت پیشتاز و الگوی جوانان بوده است و در تقویت روحیه و حفظ نیروها در بعد عملیات و کمک به توان معنوی فرماندهان نقش بسزائی داشته است.

پور میرزادر ادامه  با بیان اینکه حفظ روحیه جهادی در همه مناطق بخصوص مناطق در گیر از نقش های مهم روحانیون در دفاع مقدس بودگفت:روحانیون در جبهه عنصر امید بخش بوده که در آغاز هر عملیات  و حتی در دوران اسارت نیز پویا و فعال بوده اند.

هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در استان های گلستان و مازندران  همچنین در ادامه گفت:تقویت ایمان و بصیرت رزمندگان و تبدیل مساجد به عنوان کانون تجمع مردم و اعزام پرسنل و کمک و پشتیبانی از دیگر وظائف روحانیت در ارتش بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد:طرحهای معنوی فرهنگی مصباح در ارتش یک ریل گذاری صحیح و چراغ هدایت در ارتقاء فراگیری مهارت زندگی،مهارت های کاربردی،و فراگیری ضروریات دینی و آشنایی بیشتر با سبک زندگی اسلامی و فرهنگ قرآنی، و سیره ائمه اطهار (ع) است.و دوران طلایی برای شکل گیری شخصیت یک جوان انقلابی در ارتش دانست.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه