جلسه هم اندیشی در راستای کیفیت بخشی و تبادل تجربیات میان مدیران آموزش و پرورش دو شهرستان بندرگز و بهشهر

کدخبر:۴۹۵۲۹

البرز گلستان/با حضور معقولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز استان گلستان و علی بیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر استان مازندران جلسه هم اندیشی در راستای کیفیت بخشی و تبادل تجربیات میان مدیران آموزش و پرورش دو شهرستان  برگزار شد.

در این جلسه معقولی استفاده از تجربیات دیگران را به عنوان یک اصل بسیار مهم و مفید خواند و گفت: مشورت، هم اندیشی و استفاده از تجربیات دیگران باور ماست؛بر متولیان آموزش و پرورش تکلیف است که دانش آموزان خلاق، متفکر، خردمند، آراسته به عمل و اخلاق اسلامی تربیت  نمایند .

وی در ادامه بیان داشت: آموزش و پرورش شهرستان بندرگز با اجرای طرح خانواده، همیار آموزشگاه سعی در استفاده از ظرفیت خانواده های دانش آموزان داشته ودر توازن رشته ای بالاتر از میانگین کشوری است؛ در این شهرستان پالایش رشته ای را آغاز کرده و بندرگز یک قطب پالایش رشته ای در سطح استان مطرح می گردد.

 علی بیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر نیز اظهار داشت: کرونا اگرچه در برخی موارد موجب فرصت سوزی شد، اما فرصت های بسیاری را ایجاد کرد و ما قطعا پس از کرونا دوران بسیار بهتری را نسبت به گذشته شاهد خواهیم بود.

 وی در خصوص مشارکت اولیا و خانواده ها گفت: اجرای طرح خانواده، همیار آموزشگاه نشان میدهد که در بندرگز به مسائل خانواده توجه ویژه و خاصی وجود دارد؛ در این برهه زمانی می بایست از معلمان و مدیران که با از جان گذشتگی استمرار آموزش را رقم زدند قدر دانی نمود./انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۹ ق.ظ

دیدگاه