رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:یوم الله ۲۲ بهمن اهمیت ویژه ای دارد و بهار انقلاب اسلامی به شمار می رود

کدخبر:۴۸۳۵۷

البرز گلستان/ حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط کرونایی و تصمیمات سطح ملی با وجود آنکه در چند ایام الله گذشته مراسمی برگزار نشده بود تصمیم گرفته شد که راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل متفاوتی برگزار شود و در این خصوص برنامه ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مانند سال های گذشته مثل ۴۱ سال گذشته راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در نظر گرفته شد و به منظور حفظ سلامتی مردم به جای راهپیمایی رژه خودرویی خانوادگی را برگزار کردیم.

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: این رژه خودرویی خانوادگی در ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۲ بهمن در نظر گرفته شد و در ۱۴ شهرستان تابعه این مراسم برنامه ریزی شد.

وی افزود:  یوم الله ۲۲ بهمن اهمیت ویژه ای دارد و بهار انقلاب اسلامی به شمار می رود  روزی است که  مردم پیروزی خود را در برابر  رژیم پهلوی جشن گرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: هر ساله از ۱۲ بهمن سالروز ورودی تاریخی امام خمینی (رحمه الله علیه) تا روز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن را مردم جشن می گیرند و در این روز همه گروه ها و سلیقه های سیاسی در این راهپیمایی حضور پیدا می کنند./ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

دیدگاه