فرماندار شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد: کلنگ زنی رادار هواشناسی گنبد با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال دریام دهه فجر

کدخبر:۴۷۸۹۵

البرز گلستان/عبدالقدیر کریمی فرماندار گنبدکاووس در نشست خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: در دهه فجر امسال ۸۷۶ میلیارد تومان پروژه خواهیم داشت که ۳۰۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان افتتاح و ۵۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

کریمی گفت: همچنین در ایام الله دهه فجر ۹۵ پروژه اقتصادی در نظر گرفته شده است که از این میزان ۸۵ پروژه با اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان افتتاح و ۱۰ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان کلنگ زنی برای ۶۲۰ نفر شغل ایجاد می شود.

وی افزود: در مجموع در ایام دهه فجر در گنبدکاووس ۳۹۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار ۵۶۳ میلیارد افتتاح و ۶۱ مورد پروژه با اعتبار ۳۱۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه پروژه های ایام دهه فجر ۶۲۰ مورد اشتغالزایی به همراه دارد، افزود: افتتاح زنجیره تخم مرغ و پلت مرغ تخمگذار شرکت کاسپین طلایی چیکا با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۹۶ نفر، افتتاح کارخانه محصولات کانی غیرفلزی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، افتتاح بخش های انژیوگرافی، آندوسکوپی و غیره  در بیمارستان گنبدکاووس با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان، خط انتقال و اجرای شبکه گازرسانی به ۶ روستا با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان از مهمترین پروژه های شهرستان گنبدکاووس به شمار می رود.

معاون استاندار و فرماندار گنبدکاووس از دیگر پروژه های اشتغالزایی به افتتاح کارخانه محصولات کانی غیرفلزی با ۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی  گفت: کلنگ زنی رادار هواشناسی گنبد نیز با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از مهمترین این پروژه‌ها است./انتهای پیام

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه