فرماندار شهرستان مینودشت از اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دردهه فجرخبرداد

کدخبر:۴۷۸۶۹

البرز گلستان/سید ابوالفضل حسینی فرماندار شهرستان  مینودشت در نشست خبری دهه فجر اظهارکرد: طی دهه فجر ۲۰۹ پروژه عمرانی و اشتغالزایی در مینودشت افتتاح و کلنگ زنی می شود

وی افزود: از این تعداد پروژه ۱۰۹ پروژه عمرانی با ارزش ۶۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

حسینی بیان کرد: ارتقا اینترنت، بهره برداری از مسکن روستایی، افتتاح و کلنگ زنی طرح هادی با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان بخشی از پروژه ها است.

وی ادامه داد: ۵۱۷ واحد مسکونی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح شده و ۱۲۵ مسکن محرومان و ۱۹۹ واحد مسکونی در قالب طرح ویژه با اعتبار ۹ میلیارد به بهر برداری می رسد.

حسینی از اهدای هشت جلد سند مالکیت و نقشه برداری از ۳۰ روستای بنیاد علوی خبرداد و گفت: همچنین ۲۸ پروژه طرح هادی با پنج میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی در خصوص پروژه های اقتصادی بیان کرد: ۶۳ طرح در حوزه های میراث فرهنگی، جهاد، صندوق کارآفرینی، بوم گردی، سفره خانه و مشاغل خانگی، آبیاری تحت فشار، گلخانه، بازسازی شالیکوبی، ۳۱ طرح خیاطی، چرم دوزی، گلخانه، ترشیجات و زیتون با ۳۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان افتتاح شده و ۲۳۷ شغل ایجاد خواهد کرد.

حسینی بیان کرد: ۲۷ پروژه اشتغالزایی داریم که با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار مینودشت گفت: کل پروژه های عمرانی در سال ۹۸ حدود ۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده و امسال به ۱۱۴ میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان رسیده که ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی داریم که زنگ انقلاب، عطرافشانی مزار شهدا، برنامه های ورزشی، حضور در راهپیمایی ها، نورافشانی و غیره بخشی از آنها است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۶ ب.ظ

دیدگاه