یعقوبی رئیس دانشکده فنی وحرفه ای پسران امام علی(علیه السلام) شهرستان کردکوی: برخی از پروژه های دانشگاه فنی وحرفه ای شهرستان بیش از ۱۰ سال رها شده است

کدخبر:۴۷۷۷۸

البرز گلستان «علی اصغر یعقوبی»  رئیس دانشکده فنی و حرفه ای پسران امام علی(علیه السلام) کردکوی در نشست هم اندیشی با روسای دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان  اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ را از مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق درخواست دارد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای پسران امام علی(علیه السلام) کردکوی ادامه داد: در سال گذشته در بهمن روسای آموزشکده ها و دانشگاه ها فنی و حرفه ای در تهران جلسه ای را با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اول رئیس جمهور برگزار کردند و در آن جلسه تاکید ما این بود که با توجه به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای از آموزش و پرورش منفک شد ولی متاسفانه اعتبارات ما در بخش آموزشی در نظر گرفته شده و باید مطابق سرانه آموزش عالی باشد.

یعقوبی به ضرورت استفاده از تجهیزات به روز در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد و گفت:  اگر به دنبال تربیت پنجه های کارآمد و رونق تولید در دانشگاه فنی و حرفه ای هستیم که مد نظر مقام معظم رهبری است باید این شرایط فراهم شود.

وی ابراز داشت: بهره مندی از اعتبارات طرح توازن  را چند سالی است که در استان پیگیری می کنیم ولی هنوز یک ریال نیز نتوانستیم از اعتبارات استانی استفاده کنیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای پسران امام علی(ع) کردکوی یادآور شد: برخی از پروژه های دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۱۰ سال رها شده است و در زمانی که دانشگاه زیر مجموعه آموزش و پرورش بود  نوسازی مدارس این پروژه ها  را آغاز کرده ولی هنوز به سرانجام نرسیده است./ شبستان انتهای خبر

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۳ ب.ظ

دیدگاه