آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در همایش روز جوان:انقلاب ما مرهون جوانهاست و اگر جوانها نبودند انقلاب پیروزنمی شد

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر وروز جوان از سوی کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن شهرستان گرگان مراسم با شکوهی جهت گرامیداشت این ایام در مدرسه علمیه الزهرا (س) گرگان با حضور حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعی گرگان و مرگدری و ربیعی و مروتی معاونین استاندار دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان و عباسی مدیر کل تعاون و کار و تیرانداز مدیر کل فنی حرفه ای وفضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان و دکتر خاکی فرماندار گرگان و عده ای از مسئولین استانی و شهرستانی و جوانان منتخب استان برگزار گردید.
در این همایش حضرت آیت الله نورمفید ی ضمن تبریک ایام و بیان روایات و احادیث در باره ظهور حضرت ولی عصر بیان داشت شوروی سابق تا وقتی که بود یک مقداری تعادل در مسائل جهانی وجود داشت و بعد از فروپاشی این تعادل به هم خورد و آمریکایها خود راقیم حساب می آوردند و می آوردند و جدیدا آمریکا یها جنگهای نیابتی انجام می دهند خودشان نمی آیند بلکه عده ای را دیگر را می فرستند.
وی سپس افزود : انقلاب ما مرهون جوانهاست و اگر جوانها نبودند انقلاب پیروزنمی شد و این بیان خود امام بوده است اصل انقلاب درست هست همه بودند زن ومرد و روحانی و کشاورز بازاری ولی آن نقش محوری مال جوانها بود.
آیت الله نورمفیدی سپس در باره نقش جوانان در جنگ تحملیلی اظهار داشت : جنگ هشت ساله را کی مدیریت کرد در آنجا همه بودند ولی آنها یی که خطر پذیری می کردند نسل جوان بوده و امام زمان که می آید اکثر اصحاب مهدی جوانان هستند و پیر مردها نمک داخل غذا هستند.
وی ادامه داد: خانمها هم در اصحاب مهدی هستند و دراصحاب خاص حضرت ولی عصر و درحلقه ۳۱۳ نفر ۵۰نفر خانمها هستند یعنی یک ششم و پایه و اساس قیام مهدی نسل جوان است .
وی در باره توجه کشور به جوانان بیان داشت : اگر جمهوری اسلامی به نسل جوان توجه نکند به خطا رفته و سرمایه اسا سی علم وتفکر و مدیریت و برنامه هست و نسل جوان سرمایه است اما باید به خود متکی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان سپس در باره اشتغال جوانان در موقعیت کنونی اظهار داشت : ما نگاهمان به دولت باشد که در ادارات را باز کند و نیرو بگیرد نخواهد شد راهی ندارد و راه نجات از شرایط موجود این می باشد نسل جوان باید به توانش تکیه کند.
وی همچنین در باره نقش جوانان در پیشرفتهای علمی بیان داشت : همین پیشرفتهای که کردیم نیرو جوان بودند انرژی هسته ای از جوانان با تفکر و با تدبیر بود.
و آنچه که مهم است نیروی انسانی سرمایه است پس توانها و استعدادها و قوت خود را به فعلیت در بیاورید.
آیت الله نورمفیدی سپس افزود : یک طرف دولت باید به نسل جوان توجه کند و یک طرف اینکه نسل جوان به خودش به توانایی و استعداد و قدرت خودش .وی ادامه داد: ایرانی ها خیلی با هوشند و اشکال این است که توانایی خود را نمی شناسیم یا به آن تکیه نمی کنیم .
نماینده ولی فقیه در استان گلستان درباره پایه واساس اقتصاد کشور بیان داشت : اقتصاد ما اولا به نفت متکی است و دوم بشتر به واردات تکیه دارد و سوم اینکه اقتصاد ما دولتی است و هر سه غلط است برویم به سوی تولید.
وی همچنین ادامه داد: جدا شدن از نفت و تولید و این اقتصاد آزاد از انحصار دولت در بیاید و دولت باید نظارت کند مدیریت کند و مشکل را حل کند و اقتصاد باید بیاید دست مردم و جوانان و از مدیران می خواهیم این راه را باز کنند و به نسل جوان کمک کنند .
آیت الله نورمفیدی در خاتمه سوالی را مطرح کرد و از جوانان خواست که پاسخ آنرا کتبی بدهند و سوال اینکه ( مهمترین زمینه ظهور حضرت ولی عصر چیست ؟

IMG_7878IMG_7877

IMG_7885IMG_7882

javan-17

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۲ ق.ظ

دیدگاه