سرهنگ نصیری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان:خبرنگاران می توانندبا قلم خود، امنیت روانی جامعه را ارتقاء دهند

کدخبر۴۷۱۳۲

البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی رضا نصیری رضی” در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامی داشت یاد شهید “خطیری”، اظهار داشت: جان بر کفان ولایت در نیروی انتظامی با خود عهد بسته اند تا پای جان از امنیت مردم و آرمان های والای انقلاب دفاع کنند.
وی در ادامه، با تاکید بر اهمیت رسالت خبرنگاری، گفت: خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه “تعهد” ، “صداقت” و “امانت‌داری” تعریف کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: ۳ اصل سرعت، صحت و دقت از مهمترین اصول حرفه خبرنگاری است که اصحاب رسانه در استان به خوبی از آن بهره مند هستند.
سرهنگ نصیری رضی گفت: جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری‌های خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقشی مهم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.
وی، رسانه ها را بازوی توانمند نیروی انتظامی دانست و افزود: نقش تعامل هدفمند رسانه ها با پلیس در راستای توسعه و تقویت نظم و امنیت، انکار ناپذیر است و خبرنگاران می توانند با قلم خود، امنیت روانی جامعه را ارتقاء دهند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با تاکید بر لزوم مسئول سازی دستگاه های مختلف، گفت: امروز همه دستگاه ها و سازمان ها در راستای تامین نظم و امنیت سهم دارند و باید در این راستا با تمام توان تلاش کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۴ ق.ظ

دیدگاه