پیام تسلیت وزیری مدیرکل بنیاد استان گلستان به مناسبت درگذشت پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی

مدیرکل بنیاد استان گلستان در پیامی درگذشت پدر شهیدان «محمد و حسین مزیدی» را تسلیت گفت.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان: در پیام اسرافیل وزیری به مناسبت درگذشت «حاج علی مزیدی» آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
زبان‌ها قاصر است از توصیف صبر و صلابت پدران معزز شهدا که عزیزترین دارایی‌شان را درراه رضای الهی و سربلندی ایران اسلامی نثار کردند.
نام نیک این پدر بزرگوار که فرزندانی مؤمن و رشید تقدیم اسلام و انقلاب کرد در یاد ملت ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور استان گلستان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.
این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای آن اسوه ایثار، غفران واسعه الهی و هم‌جواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.
لازم به ذکر است مراسم تشییع این عزیز بزرگوار به خاطر جلوگیری از اجتماعات در راستای پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد.
دانش‌آموز شهید حسین مزیدی در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۵۲ در محله خار کلاته علی‌آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل گشت. پیکر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای امامزاده هارون الازمن در کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید محمد مزیدی در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۴۳ در محله خار کلاته علی‌آباد کتول دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۲ دی‌ماه ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت. پیکر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای امامزاده هارون الازمن در کنار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۰ ب.ظ

دیدگاه