حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران : شهادت شهید سلیمانی استکبار جهانی را به اضمحلال نزدیک تر می کند

کدخبر۴۶۸۳۷

البرز گلستان حجت الاسلام «علی رضایی»  نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران در ویژه برنامه گفتگوی تحلیلی، تبینی با موضوع «بصیرت تولی و تبری و بیداری اسلامی» در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: در طول یک سال گذشته و پس از شهادت شهید سلیمانی دوران سختی را سپری کردیم و حضور روحی و معنوی این شهید بزرگوار را در جامعه می بنیم.

 نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: آمریکایی ها نسبت به شهادت شهید سلیمانی اشتباه کردند چرا که شهید حاج قاسم سلیمانی آمریکا و استکبار جهانی را به اضمحلال نزدیک تر می کند.

حجت الاسلام رضایی به دستگیری مسلمانان و رساندن به مطلوب اشاره کرد و افزود: مکتب اسلام مکتب دستگیری و رساندن به هدف است و شهید سلیمانی نیز چنین سیره ای در مدیریت زندگی داشته است.

وی با اشاره به استکبار ستیزی شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی بیش از ۵۰ سال عمر مبارک خود را وقف مبارزه با دشمن کرد و ۴۰ سال از عمر خود را در دوران جنگ و مقابله با دشمنان اسلام پرداخت.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران مقاومت و ایستادگی تا لحظه آخر در برابر دشمن را یکی دیگر از ویژگی شهید سلیمانی برشمرد و افزود: برای شهید سلیمانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خط قرمز بود و به انقلابی گری این شهید بزرگوار هیچگاه لطمه ای وارد نشد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه از مکتب شهید سلیمانی جز امیدواری چیز دیگری نمی بینیم، افزود: شهید سلیمانی با همه مردم به راحتی ارتباط برقرار می کرد و حس خود برتر بینی نداشت.

خبرامیر علی افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۶ ق.ظ

دیدگاه