مدیر عامل خیرین سلامت گلستان از اهداء مبلغ یک میلیارد ریال توسط خانوده یک خیر به بیمارستان طالقانی گرگان خبر داد

به گزارش گروه خیرین سلامت و بهداشت پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان گلستان امروز در نشستی اختصاصی با خبرنگار ماازآخرین وضعیت پروژه های در دست ساخت توسط خیرین سلامت مطالبی را بیان نمود .
بزرگمهر ابتدا ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات خیرین سلامت در سطح استان که با ایثار و گذشت خود سلامتی را برای مردم به ارمغان می آورند گفت : خیرین سلامت در سطح کشور و استان گلستان با استعانت ازآیات الهی و آحادیث پیامبر اکرم و ائمه اطهار سعی در اجرای عملی بیانات ارزشمندبزرگان دین در راستای حمایت از دردمندان جامعه و التیام زخم های ملت مسلمان دارند. وی با بیان سروده زیر و حدیثی از پیامبر اکرم (ص)که:
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی

و همچنین این حدیث پیامبراعظم (ص)که می فرمایند:

مَثَلُ الْمُؤمِنینَ فی تَوادِّهِمْ وَ تَراحُمِهِمْ وَ تَعاطُفِهِمْ مَثَلُ الْجَسَدِ: اذَا اشْتَکی مِنْهُ عُضْوٌ تَداعی لَهُ سائِرُ الْجَسَدِ بِالسَّهَر وَ الْحُمّی.

مَثَل مؤمنان در دوستی و ابراز رحمت و عاطفه به یکدیگر، مثل پیکر است. هر گاه عضوی از آن دردمند شود، دیگر اعضای پیکر، با بی خوابی و تب، با آن عضو هم دردی می کنند.
گفت :انشااالله همه مومنان بتوانند با الهام گرفتن از این احادیث بزرگان دین در کار خیر از همدیگر سبقت بگیرند.
مدیر عامل خیرین سلامت درادامه در باره فعایت های مهم خیرین سلامت استان گلستان بیان نمود: ما به یاری خیرین نیک اندیش سلامت استان گلستان و دوستان خیر بزرگوارمان از نقاط دیگر کشورکه پروژ های مختلفی را جهت اجرا پذیرفته اند که در بعضی از آنان خیرین کلا تمام پروژه را بعهده گرفتند و در بعضی از پروژهای خیرین با مشارکت دانشگاه علوم پزشگی آنرا به اتمام می رسانند که مهمترین طرح های کامل خیری شامل :مرکز بهداشتی درمانی روستائی گرگان دوز و مرکز بهداشتی در مانی الغدیر و در مانگاه تخصصی سیمین شهر و درمانگاه تخصصی گالیکش و خانه بهداشت قره قاشلی می باشد که نزدیک به ۲۵ میلیارد ریال این پروژهها مستقیم از سوی خیرین پرداخت می شود
و ی سپس در باره پروژههای خیرین که به صورت مشارکت بادانشگاه علوم پزشگی ساخته می شود بیان نمود: مرکز بهداشتی شماره یک شهری و و درمانگاه فوق تخصصی و دیالیز اق قلا و مرکز دیالیز بندر ترکمن و تکمیل بیمارستان حضرت رسول کلاله و خانه بهداشت منطقه کوهستان رادکان کردکوی می باشد که مبلغی نزدیک به ۵۵میلیارد ریال می باشد . که انشالله اکثراین پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد
وی همچنین اعلام نمود: برابر مصوبه دانشگاه و مجمع خیرین سلامت خیرینی که ۴۰درصداز هزینه یک واحد بهداشتی درمانی را به عهده بگیرند می توانند آن پروژه را بنام خود یا بنام یکی از نزدیکان خود نامگذاری نمایند .
مدیر عامل خیرین سلامت هچنین از نیک اندیشی خانوده ای محترم در امر خیرین سلامت اطلاع داده است و بیان نمود: خانواده محترم مرحوم حاج حبیب الله مهیمنی مبلغ یک میلیارد ریال به بیمارستان کودکان طالقانی شهرستان گرگان اهدا ء نمودند که به احترام این عمل خیر ورثه مرحوم مقرر شده است دانشگاه علوم پزشگی گلستان بخشی از بیمارستان را بنام این مرحوم نامگذاری نمایند .
وی در خاتمه از نشست با مسئول پروژه و پیمانکار طرح خیری خانه بهداشت منطقه کوهستانی رادکان کردکوی اطلاع داد و گفت :که پیمانکار این پروژه با حضور در دفتر مجمع خیرین استان آخرین وضعیت ساخت این خانه بهداشت و نحوه تکمیل این پروژه گزارش کامل ارائه نموده است.
IMG_7782IMG_7787

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۸ ب.ظ

دیدگاه