مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان :۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در صنعت برق استان به بهره برداری رسید

کدخبر۴۵۹۷۲

البرز گلستان مهندس «علی اکبر نصیری» صبح امروز (سه شنبه ۱۸ آذر) در آیین بهره برداری از پروژه های وزارت نیرو در قالب پویش «الف-ب- ایران» در استان های گلستان، ایلام و تهران که با ارتباط تصویری با وزیر نیرو به بهره برداری رسید، اظهار کرد:  صنعت برق استان گلستان دارای یک نیروگاه گازی به ظرفیت اسمی یک هزار و ۱۱۴ مگاوات و تعداد چهار پست ۲۳۰ کیلووات و یک پست ۴۰۰ کیلووات با مجموعه ظرفیت منصوبه بخش انتقال به ظرفیت دو هزار و ۷۰۰ مگاولت آمپر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ادامه داد: در بخش فوق توزیع از ۳۳ ایستگاه ۶۳ کیلوولت به ظرفیت منصوبه یک هزار و ۸۰۰ مگاولت آمپر در استان بهره می بریم که وظیفه تامین تامین انرژی استان در بخش فوق توزیع و خطوط انتقال را برعهده دارد.

نصیری تاکید کرد: در بخش شبکه توزیع برق استان این شرکت دارای هفت هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، هفت هزار و ۹۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تعداد یک هزار و ۹۰۰ دستگاه ترانسفورماتور  به قدرت دو هزار و ۵۰۰ مگاولت آمپر است.

وی افزود: با ۱۳۵ هزار دستگاه چراغ روشنایی تامین روشنایی معابر شهر و روستای استان گلستان انجام می شود و با امکانات نامبرده شده برق ۷۵۹ هزار مشترک را در استان گلستان فراهم می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به افتخارات شرکت توزیع نیروی برق در کسب رتبه نخست و برتر جشنواره شهید رجایی در سه سال ۹۷،۹۸ و ۹۹ اشاره کرد و گفت: امروز با دستور وزیر نیرو ۲۸ پروژه در راستای بهینه سازی شبکه، افزایش ظرفیت شبکه و توسعه شبکه شهری و روستایی و تعویض سیم های مسی با کابل های نگهدارنده با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید./شبستان

خبر حسین مصدق

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۵ ق.ظ

دیدگاه