وزیری مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران گلستان: به برکت خون‌های مطهر شهدا کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد

کدخبر۴۵۱۶۰

البرز گلستان به گزارش «ایثار»، اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گفت: مسئولان به‌عنوان خادمان خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران با دیدار چهره به چهره می‌توانند تنها ذره‌ای از زحمات و مرارت‌های آن‌ها بکاهند و دلجویی از پدران و مادران شهدا و ایثارگران وظیفه و تکلیف مسئولان است.
وزیری افزود: نهادینه شدن فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده و جانباز شد و به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد. رسیدگی حداکثری به مشکلات جامعه ایثارگری اولویت اصلی بنیاد است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
مدیرکل بنیاد استان گلستان با تأکید بر اینکه جامعه ایثارگری در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می‌دهد، نقش و سهم بسیار برجسته‌ای دارند، خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگوگرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همّت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند ضمن جبران خرابی‌های دوران جنگ تحمیلی، کشور را در عرصه‌های علمی و فن‌آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.
وی تصریح کرد: امروز اقتدار کشور را وامدار خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان‌ مسلّح ایستادند و اجازه تعدّی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند. امید می‌رود مسئولان سنت دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۸ ب.ظ

دیدگاه