درپنجمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات پیشگیری از کرونای استان گلستان مطرح شد:پرهیز از عادی انگاری کرونا همچنان باید در اولویت قرار بگیرد

کد خبر:۵۷۷۲۷

البرز گلستان: پنجمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات پیشگیری از کرونای استان گلستان با حضور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی مدعو و اهالی رسانه در پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۳ دی ماه تشکیل شد. در ابتدای جلسه “حسن دیلم” مسئول گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه ی پیشگیری از کرونا و دعوت به واکسن پذیری بخصوص و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: تا به امروز فعالیت های متعددی در حوزه مجازی و خبری انجام شده است اما با توجه به سویه جدید ویروس، باید همچنان کوشا باشیم.

وی ضمن اشاره به برخی اقدامات و سیاست گذاری های رسانه ای انجام شده، گفت: پرهیز از عادی انگاری همچنان باید در اولویت قرار بگیرد تا شاهد پیک ششم در استان نباشیم.

در ادامه ی جلسه “اکبرمهدوی نیا” سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی اهالی فعال و کوشای رسانه، گفت: تا به امروز در جلساتی که در ستاد کرونای استان حضور داشته ام، همواره به مسئولیت پذیری و تلاش شبانه روزی اهالی رسانه اشاره کرده ام و امیدوارم مسئولان استانی نیز در کنار توجه و تقدیر از دیگر اقشار زحمت کش که برای ریشه کنی این ویروس منحوس جانفشانی می کنند؛ اصحاب فعال رسانه را مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه اهالی رسانه سویه ی جدید کرونا را به طور جدی اطلاع رسانی کنند، افزود: ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حد توان از فعالان این حوزه قدردانی می کنیم، اما باور داریم حق فعالان این حوزه بیش از انتظاراتی که همواره از آن ها دارند است.

مهدوی نیا ادامه داد: متاسفانه شاهد برخی بی اعتمادی ها از سوی مردم هستیم و آن هم به این دلیل است که برخی از مردم عنوان می کنند همواره از ما خواسته می شود دستورالعمل ها را رعایت کنیم و یا از تجمع ها و دورهمی ها پرهیز کنیم اما زیر نظر و یا با مجوز دولت و … برنامه هایی اجرا می شوند که کمترین رعایت شیوه نامه ها را در آن شاهدیم و معتقدم باید برای این بی اعتمادی ها و عادی انگاری ها تصمیم های واحدی بگیریم.

در ادامه ی جلسه حاضران نیز درباره مواردی چون برپایی جشنواره ی رسانه ای موضوعی، بی اعتمادی مردمی و برپایی برنامه های ملی و مذهبی و … بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حمایت و تجلیل از قشر خدوم رسانه و ضرورت حضور مستمر نمایندگان علوم پزشکی و شهرداری اشاره و تاکید کردند./

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۴ ب.ظ

دیدگاه