وزیری مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان:دانش آموزان در ۱۳ آبان با خون خود حماسه عظیم استکبار ستیزی را رقم زدند

دانش آموزان در ۱۳ آبان با خون خود حماسه عظیم استکبار ستیزی را رقم زدند

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان گفت: دانش آموزان در ۱۳ آبان با خون خود حماسه عظیم استکبار ستیزی را رقم زدند و این روز را برای همیشه جاودانه نمودند.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در مصاحبه با خبرنگار ایثار گلستان گفت: در سیزده آبان سال ۵۷ دانش‌آموزان و نوجوانان شور و حال دیگری داشتند در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران به راه افتادند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.
وی افزود: در این روز ۵۶ تن از جوانان و نوجوانان دانشجو و دانش آموز بی گناه این سرزمین شهید و صدها نفر توسط مأموران مسلح شاه مجروح شدند و در تاریخ انقلاب اسلامی روز ۱۳ آبان به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است.
وزیری ادامه داد: نتیجه این شجاعت و از خود گذشتگی این است که با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود توطئه های آمریکا چه در خاورمیانه و چه در سراسر جهان، ایران اسلامی مقتدرتر از گذشته در برابر دشمنان ایستاده است.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۶ ب.ظ

دیدگاه