برخورد بامدیران کارنکن وسنگ اندازگلستانی درمسیرتولید

کدخبر:۵۱۱۵۷
برخورد دادگستری گلستان با مدیران کارنکن / چند مدیر بانک هم تذکر گرفتند .
رئیس کل دادگستری گلستان در نشست با اعضای خانه احزاب گلستان از برخورد با مدیران کارنکن و سنگ انداز در مسیر تولید استان خبر داد .
به گزارش البرز گلستان گروه  امنیت/رئیس کل دادگستری گلستان در این جلسه ، احزاب را زبان گویای جامعه خواند و گفت: احزاب و گروهها به علت ارتباط با بدنه جامعه می توانند هم خواسته ها و مسائل دستگاه قضایی را به مردم منتقل کنند و هم به عنوان مشاور ، مشکلات و نیازهای مردم را به مدیران دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی منتقل کنند .
هادی هاشمیان افزود: وجود احزاب برای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات هم اثرگذار است و همه باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند .
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود به موضوع برخورد با کارنکنان هم اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی سنگ اندازی ها در برخی دستگاهاست که با تعدادی از این مدیران سنگ انداز در مسیر تولید برخورد کردیم و به تعدادی از مدیران بانکهای استان هم که سودهای نامتعارف و برخلاف بخشنامه های بانک مرکزی دریافت می کردند تذکر دادیم .
هادی هاشمیان با بیان این که دستگاه قضایی باید ایستگاه آخر در برخوردها باشد افزود: وظیفه ما نظارت است اما امروز به علت این که برخی مدیران به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمی کنند مجبور به متولی گری شده ایم و در همه حوزه ها برای احقاق حق مردم ورود کرده ایم .
رئیس کل دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود درباره فضای مجازی هم گفت: فضای مجازی به عنوان فضایی که همه در هر سن و جایگاه و در هر مکانی به آن دسترسی دارند فضا و بستر خوبی برای ارائه اخبار و اطلاعات درست به مردم است و از استفاده درست از این فضا استقبال می کنیم.
هاشمیان در ادامه این جلسه درباره تلاش ها و اقدامات دادگستری استان در پرونده پتروشیمی، پرونده سیل گلستان و مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس هم توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس خانه احزاب استان هم در این جلسه با قدردانی از تلاش ها قوه قضاییه در برخورد با فساد گفت: برخورد با فساد که ابتدا از درون قوه قضاییه هم آغاز شد جایگاه دستگاه قضایی را در بین افکار عمومی ارتقا داد .
معطل ماندن آنژیوگرافی گنبدکاووس ، خرد شدن اراضی کشاورزی ، کم کاری برخی مدیران، تصمیمات رانت ساز به ویژه در حوزه ، جنگل تراشی و بلاتکلیف ماندن برخی طرح های کلیدی استان مانند پتروشیمی و بندرخواجه نفس از جمله مواردی بود که اعضای خانه احزاب استان به عنوان دغدغه های خود با رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان او درمیان گذاشتند .

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۹ ب.ظ

دیدگاه