حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:هفته وحدت همانند استکبار ستیزی از مبانی کلامی اسلام ناب محمدی به شمار می رود

البرز گلستان حجت الاسلام «احمد رضا احمدی» گفت: موضوع استکبارستیزی برگرفته از کلام الله مجید و مبانی اسلام ناب محمدی به شمار می رود و همینطور وحدت امت اسلامی از مبانی وحیانی و مورد تاکید ائمه اطهار(علیه السلام) است در عصر ما به طور عام مرجع تقلید و به طور خاص  ولی فقیه به آن تاکید دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حضرت امام راحل عظیم شان در نگرش اجتماعی و انتقال روحیه و مفاهیم استکبارستیزی به نسل آینده همواره در طول چهل سال گذشته  به مناسبت ۱۳ آبان سالروز  تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش آموز و تبعید حضرت امام(رحمه الله علیه)  که روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است راهپیمایی عظیمی در سطح ملی و در برخی از کشورهای اسلامی برگزار می شد.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همینطور تاکیدات مقام معظم رهبری که خود را ملزم به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا می داند و به عنوان مقلد آن بزرگوار مکلف هستیم به این توصیه ها عمل کنیم و لذا امسال برای نخستین بار راهپیمایی ۱۳ آبان را در سطح کشور و استان گلستان برگزار نمی شود.

وی افزود: اما در راستای برافراشته نگهداشتن این پرچم استکبارستیزی در یوم الله ۱۳ آبان انقلاب اسلامی، اجتماع حدود یک هزار نفری را در یک فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مرکز استان برگزار می کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  یادآور شد: دو فرصت امسال ما در یوم الله ۱۳ آبان داریم یک فرصت بحث شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، انسان کامل و بی نظیری است که توسط دستگاه حاکم سلطه یعنی استکبار و شخص رئیس جمهور آمریکا یعنی ترامپ ملعون به شهادت رسیده است و از حضور این انسان مجاهد امسال محروم هستیم و این مهم فرصتی برای نشان داده انزجار و بیزاری انقلاب اسلامی نسبت به فرعون جهانی است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: فرصت دوم  تقارن ایام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با هفته وحدت است و همانطور که بیان شد هفته وحدت همانند استکبار ستیزی از مبانی کلامی اسلام ناب محمدی به شمار می رود.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم تاکید دارند «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم» و باید به این دستور قرآن کریم عمل کنیم و لذا هفته وحدت فرصتی است که در درون نظام وحدت امت اسلامی از طوایف و سلیقه های مختلف را به نمایش بگذاریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به ضرورت وحدت عمومی در برابر استکبار جهانی تاکید کرد و گفت:  برادران اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیع چه به مناسبت ۱۳ آبان و چه به مناسبت ۱۷ ربیع الاول، میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) حضور خواهند داشت و مطابق با سیر پیامبر مکرم اسلام در برابر  استکبار خواهند ایستاد.

حجت الاسلام احمدی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که اروپائیان در یکی از مجلات فرانسوی نسبت به پیامبر مکرم اسلام اهانت می کنند و رئیس جمهور خبیث فرانسه دستور می دهد که این تصویر در معابر فرانسه نصب شود و ما باید با وحدت خود نشان دهیم تابع پیامبر مکرم اسلام هستیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰ ب.ظ

دیدگاه