برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان

برگزاری گردهمایی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان

البرز گلستان ?گردهمایی مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ۳۰ شهریور ماه در اردوگاه بهزیستی واقع در توسکستان برگزار شد.

✅ مدیر روابط عمومی دانشگاه در این گردهمایی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آشنایی بیشتر افراد مجموعه رابطین خبری و استفاده از تجربیات یکدیگر، هدف برگزاری این گردهمایی بود.

?علی متکی افزود: برنامه محور بودن، داشتن دانش درباره فعالیت روابط عمومی، تولید خبرهای با کیفیت به همراه عکس و فیلم مناسب، استفاده از ابزار فضای مجازی، توان برخورداری از فعالیتهای انجام شده در رسانه ها و… امروزه جزو جدایی ناپذیر ارتباطات است.

?وی در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا، عملکرد مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه را در این زمینه، شایسته دانست و اظهار کرد: امیدواریم در ادامه این مسیر با هماهنگی بیشتر با روابط عمومی دانشگاه، شاهد اطلاع رسانی های بهتر باشیم.

?علی متکی همچنین از رابطین خبری دانشگاه خواست تا در موضوعاتی همچون برگزاری نشست خبری، شناسایی بهتر شهدای مدافع سلامت در شهرستان ها و انعکاس نقاط ضعف و قوت سیستم بهداشت و درمان استان، هدفمند و مناسب عمل نمایند.

?سپس مسئولان روابط عمومی حاضر در جلسه ضمن تشکر از برگزاری این گردهمایی و تعامل خوب با مجموعه روابط عمومی دانشگاه درباره مواردی مانند هماهنگی بیشتر با مدیران مربوطه، نحوه برخورداری از اینترنت و امکانات بیشتر و… نظرات خود را بیان کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۹ ق.ظ

دیدگاه