بیانی فرماندار شهرستان کلاله خبر داد:پلمپ ۱۸ واحد صنفی متخلف در کلاله/ اعمال محدودیت های بیشتر در شهرستان

پلمپ ۱۸ واحد صنفی متخلف در کلاله/ اعمال محدودیت های بیشتر در شهرستان!

البرز گلستان بیانی فرماندار کلاله در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان با بیان این مطلب گفت: طی یک هفته گذشته، ۲۰۰۰ بازدید مشترک از سطح شهر صورت گرفت که ۸۵ مورد اخطار پلمپ و ۱۸ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شدند.

?فرماندار کلاله به عید پیش رو اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان، شهروندان از برگزاری مراسمات و تجمعات در این عید خودداری نمایند.

?وی ادامه داد:عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی منجر به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های سختگیرانه تری در شهرستان خواهد شد.

?فرماندار کلاله با بیان اینکه هیچگونه خدماتی به مراجعین فاقد ماسک ارائه نخواهد شد؛ افزود:کارکنان ادارات شهرستان ضمن حضور با ماسک در محل خدمتی خود؛ از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری بعمل آورند و خدماتی ارائه ننمایند

?بیانی در ادامه مطالبش تاکید کرد:مصوبات ستاد کرونا شهرستان لازم الاجراست و کم کاری مدیری در اجرای مصوبات ستاد پذیرفتنی نیست.

?وی در ادامه فعالیت کلیه اصناف بجز (سوپر مارکت ها، عطاری ها، میوه فروشی ها و پروتئینی ها) را تا ساعت ۲۱ و فعالیت رستوران ها را (بجز آشپزخانه های بیرون بر) #ممنوع و تعطیل اعلام نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۸ ق.ظ

دیدگاه