مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان درسومین نشست ستاد جشنواره رضوی: جشنواره رضوی فرصتی است تا ظرفیتهای فرهنگی در جامعه به شکل بهینه ای بالفعل شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان درسومین نشست ستاد جشنواره رضوی عنوان کرد؛
همت جمعی کتابداران برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره رضوی درگلستان
عبدالحی میرزاعلی درسومین جلسه ستاد جشنواره رضوی بر پیگیری جهت برگزاری باشکوه جشنواره رضوی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان دردهمین جشنواره ملی رضوی نشستی با حضوراعضای ستاد جشنواره رضوی درسالن اجتماعات اداره کل برگزارکرد.
دراین نشست مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ابتدا به تبیین جشنواره رضوی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور وکتابخانه های عمومی استان پرداخت.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در سومین نشست ستاد جشنواره رضوی که به صوت حضوری و با حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد گفت: جشنواره رضوی فرصتی است تا ظرفیتهای فرهنگی در جامعه به شکل بهینه ای بالفعل شود.
عبدالحی میرزاعلی درادامه افزود: جشنواره رضوی ظرفیتهای بالقوه در جامعه اسلامی را به منصه ظهور می رساند. وی دراین زمینه افزود: جشنواره رضوی برای مقاطع مختلف سنی وقشرهای متنوع اجتماعی این فرصت را مهیا می کند تا باحضور دربخش های مختلف ان دیده شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به این که نهاد کتابخانه های عمومی کشور با برگزاری جشنواره رضوی در حوزه های مختلف چون مسابقات کتابخوانی، پویش کتابخوانی، مسابقه نقاشی و…برای رده های سنی مختلف امکان حضور را فراهم نموده گفت: خانواده ها باتوجه به علاقه مندی و توانایی که هریک از افراد خانواده دارند می توانند در جشنواره رضوی شرکت کنند وعلاوه بر اشنایی با سیره رضوی درصورت برنده شدن از جوایز ان بهره مند شوند.

عبدالحی میرزاعلی همچنین از برگزاری جشنواره رضوی به عنوان یک اتفاق مهم فرهنگی یاد کرد که باید همه اهالی رسانه و دستگاه های فرهنگی در رابطه با آن ورود پیداکنند و با حضورفعالانه خود در بهتر برگزار شدن آن سهمی ایفاکنند.
عبدالحی میرزاعلی درادامه از امضای تفاهم نامه همکاری واجرای آن با دستگاه های فرهنگی ونشست بامدیران فرهنگی پیرامون جشنواره رضوی خبر داد. مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نشست های مشترک کتابخوان، راه اندازی کتابخانه مشارکتی ،مسابقات کتابخوانی و …را در همکاری مشترک خود با این ادارات ازجمله مواردی عنوان کرد که قابل اجرا می باشد.
درادامه ریاست شهرستانها به ارایه گزارش عملکرد درحوزه رضوی پرداختند.گفتنی است جلسه اول ودوم ستاد جشنواره رضوی به صورت مجازی پیشتر برگزار شده بود.

خبر حمید یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه