وحید فراهی کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان ازافتتاح مدرسه مشارکتی با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع فضای آموزشی در گرگان خبر داد

کدخبر:۷۳۲۵۴

گامی دیگر با خیرین شهر؛
افتتاح مدرسه مشارکتی در گرگان
البرز گلستان/مشارکتی حاجیه خانم راضیه رجبی استرآبادی با حضور خانواده نیک اندیش ایشان و معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران استانی و شهرستانی در گرگان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان؛ وحید فراهی گفت: این مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع فضای آموزشی از سال ۱۴۰۰در شهر گرگان بصورت مشارکتی شروع شد .
مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان افزود: با هدف پیشبرد تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم این فضای آموزشی را جناب آقای حسین رجبی استرآبادی باهدف بهره مندی دانش آموزان از فضای مناسب آموزشی به نام همسر بزرگوارشان سرکار خانم فاطمه رجبی استرآبادی نامگذاری کرد.
وی در ادامه اعتبار هزینه شده در این پروژه آموزشی را ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: نقش خیرین به عنوان مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور در توسعه فضاهای آموزشی در استان پرنگ می باشد ولی ما هنوز نسبت به سرانه آموزشی در کشور عقب تر هستیم و دست یاری به سوی خیرین گرانقدر دراز می کنیم.
ستاری فرد معاون وزیر آموزش و پرورش هم در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین گرانقدر گفت:خیرین مدرسه ساز به عنوان سرمایه های اصلی نوسازی مدارس می باشند که همیشه و در همه حال باحمایت خودشان نقش بی بدیلی دررشد و توسعه فضاهای آموزشی کشور دارند.
در این مراسم جناب آقای دکتر ستاری فرد معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و دیگر مسولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۳ ب.ظ

دیدگاه