سرهنگ ” سعید دادگر” فرمانده انتظامی جدید گلستان:کار جهادی، لازمه خدمت در نیروی انتظامی است

البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” سعید دادگر” در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گلستان که با حضور جانشین فرمانده ناجا برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه ضیافت الهی، اظهار داشت: خدمت به مردم ولایتمدار گلستان افتخار بزرگیست که نصیب بنده و همکارانم شده است.

وی افزود: مسئولیت، امانتی است که از شهداء به ما رسیده لذا باید تلاش کنیم تا با تداوم راه آن عزیزان، میراث دار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه کار جهادی، لازمه خدمت در نیروی انتظامی است، تصریح کرد: خدمت در لباس مقدس ناجا عین عبادت است چرا که پلیس در هر ساعت از شبانه روز دغدغه امنیت و آرامش مردم را داشته و برای اعتلای جامعه اسلامی تلاش می کند.

سرهنگ دادگر در ادامه خاطرنشان کرد: ناجا ویترین نظام بوده و باید با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و تدابیر سلسله مراتب فرماندهی گام های موثری در راه نیل به اهداف عالیه انقلاب برداریم.

این مقام انتظامی با اشاره به اولویت های پلیس استان در سال جاری، تصریح کرد: ارتقاء روحیه معنوی، توجه به آموزش های کیفی و اثرگذار، انضباط، تقویت روحیه جهادی بین همکاران و توجه ویژه به خانواده معظم شهداء و جانبازان از جمله برنامه های این انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه هوشمند سازی در همه حوزه ها در دستور کار پلیس است، افزود: برنامه های هدفمندی نیز در راستای تقویت اشراف اطلاعاتی و تعامل با دستگاه ها در نظر داریم که بزودی اجرایی خواهد شد.

سرهنگ دادگر در پایان خاطرنشان کرد: مقابله قاطعانه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت و پیشگیری اجتماعی از جرایم و آسیب ها با جدیت در دستور کار پلیس استان بوده که امیدواریم با همراهی خوب مردم با موفقیت این طرح ها را عملی کنیم.

@policegolestan

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه