فرهنگیان گلستانی نیز وارد کارزار با ویروس کرونا شدند/افتتاح اولین کارگاه تولیدی ماسک بهداشتی در آموزش و پرورش شهرستان کردکوی

در هنرستان کاردانش محدثه شهرستان کردکوی:
اولین کارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش استان گلستان افتتاح شد.
به گزارش البرز گلستان ا حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی ،قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان،روحانی فرد بخشدار مرکزی کردکوی وهمراهان اولین کارگاه تولید ماسک آموزش و پرورش استان گلستان در هنرستان کاردانش محدثه شهرستان کردکوی افتتاح شد.
احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: با همت همکاران و با استفاده از پتانسیل فضای مجازی، آموزش با تمام توان و قوت ادامه دارد و کنترل و ارزیابی با همکاری مدیران مدارس،انجمن اولیای مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان های ما پیگیری می شود
وی افزود: اولین پایگاه تولید ماسک که به همت هنرستان کاردانش محدثه استارت آن در شهرستان کردکوی با همت مدیر توانمند ما زده شد.
وی اضافه کرد: هنرستان های کارودانش سراسر استان در جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا فعال می‌شوند واین شروع خوبی است که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات شهرستان‌ها در این عرصه را پوشش دهد.
ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در مصاحبه خود با خبرنگار صدا و سیما گفت: انتظار ما از مردم در جهت پیشگیری و کنترل این ویروس رعایت نکات ایمنی خصوصاً خارج نشدن از منازل برای حفظ سلامتی خود و دیگران است.
وی افزود: مدارس با هماهنگی مراکز تصمیم سازی دولتی تعطیل می باشد تا پیشگیری به نحو احسن صورت پذیرد انتظار ما از مردم خودکنترلی و رعایت عبور و مرور هاست .
وی افزود: اولین کارگاه تولید ماسک در آموزش و پرورش و پنجمین کارگاه در شهرستان فعالیت در جهت تولید ماسک را دارند و با مشارکت مردمی و ضدعفونی کردن عابر به شکل مردمی اتفاقات خوبی افتاده است. امیدوارم با رعایت بهداشت این مرحله را به به خوبی پشت سر بگذاریم
قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی  گفت: اولین کارگاه تولید ماسک در آموزش و پرورش استان گلستان را با هدف ایجاد فضای مناسب در جهت توسعه این کارگاه‌ها در سطح هنرستان های استان در کردکوی شروع کرده‌ایم.
وی افزود: ایجاد این کارگاه تولید ماسک که حداقل ۲۰ هزار عدد ماسک که روزانه ۱۰۰۰ عدد می باشد در مرحله اول به گروه‌های آسیب پذیر به شکل رایگان جانبازان شیمیایی، بازنشستگان، خصوصاً فرهنگی و بازاریان و در صورت نیاز در مراحل بعدی با فعال شدن مدارس برای دانش‌آموزان در فازهای بعدی می باشد .
وی در ادامه افزود :تلاش ما این است تا در راستای شعار رهبری در خصوص بهره گیری از پتانسیل داخلی (اقتصاد مقاومتی) از پتانسیل موجود در شهرستان با هدف ایجاد روحیه مضاعف در همکاران و مردم و کاستن استرس پیشگیری از این ویروس و ایجاد بستری مناسب برای مشارکت مردمی در مبارزه با ویروس کرونا اقدام کنیم که بحمدالله امروز به نتیجه رسید.

رایجی گفت: تشکیل ستاد پیشگیری از ویروس کرونا یکی از مصوبات ایجاد کارگاه برای تولید ماسک بود ولی بیشترین تلاش ما در زمینه ایجاد بستر لازم برای ادامه مبحث آموزش که ماموریت و هدف اصلی آموزش و پرورش است می باشد و توفیقات خوبی در ارزیابی و پیگیری شاخص های آموزشی با بهره گیری از فضای مجازی در جریان است در این مسیر نیروهای اداری و اولیا در خط مقدم این جبهه کار می‌کنند .
در این مراسم مسئولین کارگاه تولید ماسک در هنرستان کار و دانش محدثه شهرستان را افتتاح کردند و رسماً تولید این کالای بهداشتی با بودجه داخلی اموزش و پرورش شهرستان کردکوی و خیرین ، همکاری بخشداری و فرمانداری شهرستان کردکوی خصوصاً صاحب امتیاز سایت خبری البرز گلستان شروع به کار کرد

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیدگاه