پیام دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان به مناسبت هفته کارگر: کارگران ، محور تحقق شعارجهش تولید

بسمه تعالی

?هفته کارگرمبارک باد?

کارگران ، محور تحقق شعارجهش تولید

البرز گلستان هفته کارگر ، هفته یادآوری زحمات و تلاشهای ارزنده قشری است که پیامبر اکرم (ص) بر دستان پینه بسته آنها بوسه زده و سازمان تامین اجتماعی افتخارش خدمت به این قشر ارزشمند است.
همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند ، استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد و در هر حوزه ای که کارگران با تلاش ، همت ، پشتکار و با برنامه عمل کرده اند توانسته اند گامی بزرگ در توسعه کشور بردارند.
کارگران نیروی محرک اقتصاد کشور و تامین کننده منابع مورد نیاز جهت تحقق توسعه کشور در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، رفاهی و … هستند و نباید فراموش کرد که این فرشتگان زمینی در تکاپو هستند تا به مدد کار واندیشه آنها یک ملت در رفاه و آسایش و البته سربلند و سرافراز زندگی کند.
سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد که خود را خادم کارگران بداند و از سلامت و امنیت شغلی آنها دفاع کند تا بتوانند با خلاقیت و قوه ابتکار خود ایران اسلامی را بر فراز قله سعادت نگاه دارند.
در سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “جهش تولید” نامگذاری شده است، اگر چه شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب هایی به حوزه کسب وکار وارد نموده و چهره اقتصاد جهانی و از جمله ایران را برای مدتی کوتاه مکدر نموده است ولی سازمان تامین اجتماعی با انعطافی مثال زدنی و با چابکی هرچه بیشتر توانست خود را با شرایط سخت فعلی در راستای خدمت حداکثری به بیمه شدگان وفق داده و با ایجاد تسهیلاتی، خسارات وارده را جبران و از شیوع بیشتر ویروس کرونا پیشگیری نماید و پا را فراتر از عمل به تعهدات گذاشته و در خدمت سلامت بیمه شدگان و شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
ما خدمتگزاران حوزه درمان نیز از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس بوده ایم وهیچگاه اجازه نداده ایم که خستگی و کسالت در مسیر خدمت به سلامت جامعه بر ما مستولی شود و همواره با اشتیاق فراوان در پی مداوای بیماران بوده ایم و تعهد می نماییم که هرگاه کشور عزیزمان نیاز به تخصص و خدمات ما داشته باشد همچون سربازی جان برکف آماده خدمت باشیم ، لذا از همه همکاران محترم ومعزز حوزه درمان تامین اجتماعی و شاغل در مراکز درمانی که در طی مدت بیش ازدو ماه گذشته روزهای پرکاری را سپری کرده اند و از جان خود مایه گذاشته اند صمیمانه تقدیر وتشکر می نمایم.
همچنین از تشکلات کارگری که همواره یار وهمراه ما بوده اند و در شرایط سخت همواره از سازمان دفاع نموده اند سپاسگزارم.
اینجانب ضمن تبریک این هفته به تمام کارگران میهن اسلامی مان ، ایران ، از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را خواستارم و امیدوارم که با عادی شدن شرایط بتوانیم شاهد تحقق شعار کلیدی « جهش تولید » باشیم .

دکتر احمد نصرتی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان
۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۰ ب.ظ

دیدگاه