کشمیری مدیرڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشریح کرد: پیگیری آسیب ها و خسارتهای واردشده برکسب و کاراهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی استان در پی شیوع ویروس ڪرونا

البرز گلستان  عادله ڪشمیری مدیرڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی استان، پیگیری ها در خصوص آسیب ها و خسارتهای واردشده بر ڪسب و ڪارهایشان در پی شیوع ویروس ڪرونا را تشریح ڪرد.

? به گزارش روابط عمومی اداره ڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در متن این پیام آمده است:

? به نام خالق زیبایی ها

? با سلام واحترام و عرض تبریڪ فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان به محضر خانواده بزرگ فرهنگ و هنر و رسانه استان گلستان

? نظر به قول پیگیری مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان در خصوص آسیب ها و خسارتهای واردشده بر ڪسب و ڪارهایشان به دلیل تعطیلی و یا لغو فعالیت ها؛ برای قطع زنجیره انتقال بیماری ڪرونا ویروس ، به اطلاع می رساند ضمن مڪاتبه با استاندار محترم استان و ارائه گزارش و درخواست عنایت ویژه به این قشر فرهیخته و تاثیرگذار، برآوردهای اولیه از خسارت ها و موضوع عدم النفع(منفعت محقق الحصول) ڪلیه صنوف و ڪسب و ڪارهای فرهنگی و هنری و رسانه ای استان توسط اداره ڪل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان انجام گرفته و برای تصمیم گیری های بعدی به وزارت متبوع ارسال شد.

? انشالله به یاری حضرت ولی عصر (عج) و حمایت های هیات محترم دولت از حوزه فرهنگ ، شاهد تصمیمات مثبتی برای جبران این خسارتها باشیم.

? همچنان این اداره ڪل ضمن پیگیری مستمر مطالبات شما عزیزان ،هر گونه تصمیم و اقدامات صورت گرفته بعدی را اطلاع رسانی خواهد ڪرد.

? امیدوارم یاری حق و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و همراهی و همدلی شما عزیزان بر این بیماری غلبه ڪرده و شاهد روزهای خوش و درخشان صحنه های فرهنگی و هنری استان خواهیم بود.

? در پایان از تمام صبوری و ڪمڪ های بی شائبه شما بزرگواران و حضور ارزشمندتان در پویش های فرهنگی و هنری برای ڪمڪ به سلامتی مردم عزیز و ایجاد روحیه نشاط و مقاومت در جامعه سپاسگزارم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۱ ب.ظ

دیدگاه