وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبر داد: تشریح برنامه‌های بنیاد در مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن

تشریح برنامه‌های بنیاد استان گلستان در مبارزه با ویروس کرونا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برنامه‌های این بنیاد را در مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن تشریح کرد.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحدگلستان: اسرافیل وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: ماندن در خانه و قطع زنجیره بیماری بهترین راهکار مقابله با این ویروس است و به حول و قوه الهی در سال جدید با همدلی و همبستگی ملی شر این ویروس از سر ملت ایران دفع خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: والدین معظم شهدا و جانبازان به دلیل شرایط جسمی خاصی که دارند باید بیش از دیگران نکات بهداشتی را رعایت کرده و از هر نوع خروج غیر ضروری از خانه پرهیز نمایند.
وی ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان و خیرین استان در مقابله با این بیماری گفت: تاکنون اقدامات متنوع و زیادی پیرامون مبارزه با این ویروس و حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه ایثارگری و کارکنان بنیاد انجام شده است.
وزیری گفت: بنیاد گلستان از ابتدای اعلام ورود این ویروس با برگزاری جلسات اضطراری و رعایت پروتوکل های بهداشتی اقدامات لازم را در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و مقابله با آن در دو حوزه سلامت ایثارگران معزز و کارکنان آغاز کرده است.
وی ادامه داد: تشکیل ستاد کمیته مبارزه با کرونا، پخش و توزیع اقلام بهداشتی و پوسترهای پیشگیری در استان، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی بین جامعه ایثارگری و کارکنان بنیاد، اقدامات پیشگرانه در بنیاد های تابعه اعم از استفاده از محلول های ضد عفوفنی کننده، ماسک، دستکش و ایجاد گیت تب سنجی مراجعین در مرکز هاتف و کاهش کارکنان به صورت شیفتی و موافقت با مرخصی‌های کارکنان بنیاد به دلیل عدم شیوع ویروس از عمده اقدامات این بنیاد در راستای مبارزه با ویروس کرونا بوده است.
مدیرکل بنیاد گلستان با تأکید بر اولویت بیشگیری و مبارزه با شیوع کرونا افزود: اطلاع‌رسانی کامل، ارسال پیامک و فعالیت در فضای مجازی انجام‌شده و تقاضای ما از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این است که برای حفظ سلامت خود و دیگر اقشار جامعه در مواقع غیرضروری از مراجعه به بنیاد خودداری نموده و مشکلات خود را از طریق تماس تلفنی و سامانه تلفنی ۱۶۱۶ پیگیری نمایند.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

دیدگاه